Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:37

Jans schreef:
Mooizo! :D

Zijn ze voor jou liever dan voor mij _O-

:(:)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:47

oh dat is dan wel weer beter, die gratis koffie en thee. (ik ben natuurlijk weer zo'n muts die dat beide niet lust :P was erg blij vorig jaar met de erwtensoep :D )

Anoniem

Re: Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:53

Zometeen lekekr weer koffie halen..

Hier kan ik alleen maar de trein van heel of half nemen..en darmee heb ik geen aansluiting op Gouda :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:02

ben benieuwd of ze in zwolle en groningen ook staan met de thee en koffie :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:34

weet iemand wat loos is? Ik hoor dat utrecht kapot is maar kan niets vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:41

Defecte trein.. er kan bij Hilversum gewoon niets door.. :=

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:54

Hoi Jans Ben je al weggekomen? Heb een hele wereldreis gemaakt om van Hilversum Noord naar Gouda te komen, was kapotte trein oa bij Naarden-Bussem, reedt niets in de richting Utrecht / Amersfoort. Ha d toen de stopper naar Weesp om via Duivendrecht te gaan, maar in Weesp ging ie opeens rechtstreeks naar Schiphol zonder op de tussenstations te stoppen. Toen maar de stoptrein van Weesp naar Amsterdam genomen en van Amsterdam de sprinter naar Rotterdam. Gelukkig wel alle aansluitingen gehaald. en daardoor 55 minuten langer onderweg geweest dan gepland.
Hoop dat het morgen goed gaat, want dan moet ik 's avonds nog naar de paarden en heb een leuke kerstlunch met mijn werk (iedereen maakt zelf iets)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:08

hoi!

Ik had de eerste trein weer naar utrecht.. Stampensvol natuurlijk := kon geen kant op..

Net op utrecht had die van ,47 naar rotterdam 25 min vertraging.. Stampensvol op het perron.. Dus ik naar 18 gelopen voor de 59 naar den haag.. Helemaal leeg en op tijd vertrokken.. Dus ik vond mezelf erg slim..

Zit nu in die virm.. Lazert me een partij ijs onder vandaan.. Vloer trilt ervan.. En ondanks dat je het fenomeen kent.. Je schrikt je de paasei!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 20:16

Jeeetjemina Jans, het zit jou echt niet mee hè. :n

Ik ben vandaag zowaar zonder vertraging in Almelo aangekomen! +:)+ Met een DDAR als intercity. :))
Schrok me inderdaad ook een paar keer rot van het ijs wat eronder weg viel. :=

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:28

Ook als je langs de treinen loopt, zijn ze helemaal beijsd. Op zich niet raar dat ze kapot gaan.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:33

Volgens mij geen treintjes meer tussen Schiphol - Utrecht. Vanochtend op Schiphol: weet u iets hoe we naar Utrecht komen? Medewerker: Alleen dat je via Amsterdam Centraal moet. Ik: en via Duivendrecht? Weet ik niet, stoptrein, wist ie ook niet. Dus maar naar Amsterdam CS gegaan. Daar 45 minuten staan blauw bekken op het perron, want tja, trein stond op het bordje maar kwam maar niet, toen 2 andere treinen en trein die ik moest hebben verdwenen van bordje. Uiteindelijk had ik de trein, werd ie omgeleid via Hilversum naar Utrecht, zaten we achter goederen en later stoptrein, werkte ook niet. Zeker 50 min over gedaan naar Utrecht. 2u over reis van half uurtje gedaan.

En de terug weg was ook redelijk hopeloos, maar daar alternatief genomen, de bus. Naar schiphol reed nog steeds niets. Trein naar Amsterdam CS was te laat. Ik had wel het geluk dat die op Duivendrecht stopte, kon ik mooi overstappen naar Schiphol. Alleen de stoptrein naar Nw-Vennep zat al voor de trein die ik had, en de eerst komende 2 stoptreinen zouden niet rijden volgens de info op Schiphol, toen de bus maar gepakt, die rijdt tenminst (die busbaan is een van de weinige schone wegen hier in de polder).

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:59

Ik hoop dat vrijdag alles een beetje normaal rijdt... Moet dan vanuit Utrecht naar Heerlen voor kerst.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:00

Ik denk dat half NL dat denkt :P Ik moet komende week ook heel veel reizen met trein.. Hoop dat ik per keer maximaal 2 uur vertraging heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:18

Ik heb er maar anderhalf uur over gedaan nu.. dat is het snelste in de afgelopen week _O-

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:20

Ja ok dat is wel waar MoonChloe :P Zal sowieso wel lekker druk zijn dan := Allemaal studenten die naar huis gaan enzo. Maar even met m'n vriend erover hebben dat we op tijd gaan. Niet in de spits iig :=

Rest van de week hoef ik gelukkig niet met de trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:22

Ik ben benieuwd naar morgen.. vrijdagmiddag heb ik vrij genomen om optijd voor het kerstdiner thuis te zijn _O-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 22:02

ben ik blij dat ik vrijdag eindelijk vakantie heb :P

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 09:45

vanochtend ging het bij mij goed, alleen nog vanavond naar huis, dan hoef ik pas na de kerst weer te treinen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 09:46

Ik zit bij de Starbucks.. Het reed weer normaal vanmorgen.. Alleen de intercities naar Hilversum rijden nog niet.. Dus nu moet ik tot 8 over 9 wachten :)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:32

Iemand had in dit topic toch een link geplaats waar je alle vertrektijden en vertraging op kon zien. Was een kaart en dan moest je op het station klikken. Ik kan die site niet meer vinden.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:36

http://www.traphic.nl/trein.aspx dit is die kaart furious.

Ik moet 2e kerstdag met de trein van denhaag centraal naar dalfsen (in ieder geval tot Zwolle). Kreeg het afgelopen dagen wel een beetje op m'n heupen maar nu ik hier lees dat het over het algemeen weer wat beter gaat :)

Succes vandaag voor degene die wel moeten wachten :(:)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 13:37

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 18:11

Vandaag voor t eerst sinds vrijdag weer met de trein geweest, en t ging helemaal goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 18:27

ZE RIJDEN HIER WEER VIER KEER PER UUR *\o/*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:32

Gisteren gratis thee gehad. De koffie verkeerd was helaas niet gratis :+ maar met thee ben ik ook erg blij.

Over die ijsklompen... Op een gegeven moment een donderend lawaai onder de trein, mensen om mij heen schrokken zich lam ('Wat was dat?' 'Waar reden we overheen?'), minuutje later werd er omgeroepen: '...en terwijl de ijsblokken onder de trein door razen naderen wij station Deventer'. Opluchting onder de reizigers. Ik kende het verschijnsel al. :D