Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tamara schreef:Dag allemaal,
Sorry dat ik zo kom binnenvallenWaarschijnlijk kunnen jullie mij wel helpen met een vraag over NY!
Eind mei gaan we naar New York, waar we 5 dagen blijven, dan gaan we met de auto richting de Niagara Falls en dan naar Washington. Onderweg naar Washington stoppen we nog in Lancaster om een bezoekje te brengen aan de AmishWe zijn totaal ongeveer 12 dagen onderweg.
In New York wil ik graag een helikoptervlucht maken. Als ik op internet kijk, zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer..Zo veel organisaties die het aanbieden en zo veel routes.. Hebben jullie aanraders voor bepaalde routes en voor betrouwbare organisaties? Mij lijkt Central Park sowieso heel mooi om overheen te vliegen en Manhattan ook, maar ik dacht dat de meeste sowieso wel over die laatste vliegen. Budget staat niet echt vast; als het een hele mooie route is, ben ik wel bereid om er meer voor te betalen mits de prijs-kwaliteitsverhouding uiteraard wel goed is.
Emmaa_ schreef:Over de helikoptertocht kan ik je niet helpen, maar wbt de Niagara Falls zou ik absoluut de grens even over gaan naar Canada. Een ETA voor Canada kost maar 7 dollar en het uitzicht is echt mooier. Het is ook nog eens gewoon een open boulevard ipv een park waar je entree voor moet betalen.
Sakura789 schreef:Let er wel op dat er plannen zijn om de falls droog te gaan leggen![]()
purny schreef:Ik moet het eerst naar m'n eigen zorgverzekeraar sturen die declareert het volgens de Nederlandse tarieven. Het overgebleven bedrag moet ik dan naar m'n reisverzekering sturen. Alleen snap ik niet waar ik dat geld wat ik krijg heen moet sturen of dat de zorgverzekeraar het naar de reisverzekering stuurt