Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
baudyh schreef:Geen Griekenland dus dit jaar maar zondag ochtend vertrek ik naar Fuerteventura. Omgeboekt omdat ik in sept niet naar samos kon.
Heel benieuwd wat ik er van ga vinden. Maar verwacht dat ik dat zonnetje met een graadje of 22 nu heerlijk ga vinden.
Bonnelover schreef:Albertina,heerlijk een huis op Kreta. Waar hebben jullie die? Wij hopen komend jaar ook wat te gaan kopen op Kreta, omgeving Chania. Dus mocht je nog tips hebben. En eventueel een Nederlandstalige makelaar dan hoor ik het graag
Fitzroy schreef:Super, Albertina. Ook al lees ik dan ook veel op Oriste. Ik wil graag emigreren zodra ik niet meer hoef te werken. Qua temperatuur is Kreta het best dus misschien moet ik Kreta nog een kans geven.
Wat is een leuke omgeving volgens jullie? En voor zover mogelijk niet te toeristisch?
raket schreef:Ik krijg zó vaak de vraag waarom ik niet in Griekenland ga wonen. Ik heb daar veel gezondheidsvoordelen. Maar ik zie het niet zitten, teveel beren op de weg.
Als ik ooit uitgewerkt ben wil ik wel gaan overwinteren, maar dan ook niet elk jaar op dezelfde plaats denk ik.
En ik weet niet of het Griekse klimaat in de winter voldoende is.
Ik ga ook nooit de taal leren. Dat lukt me gewoon niet en dat voelt ook als een enorme belemmering.
Ook geen andere taal dan Engels trouwens.