Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Rekening gaat eerst naar zorgverzekeraar en overgebleven deel naar reisverzekering. Ik heb een werelddekking. Gekke is dat ik het eigenlijk mee vind vallen. Ik had mezelf een hoger bedrag voorgenomen. 2400 is nog veel maar niet zoveel als ik soms voorbij hoor komen.
Cowboy55 schreef:purny schreef:Rekening gaat eerst naar zorgverzekeraar en overgebleven deel naar reisverzekering. Ik heb een werelddekking. Gekke is dat ik het eigenlijk mee vind vallen. Ik had mezelf een hoger bedrag voorgenomen. 2400 is nog veel maar niet zoveel als ik soms voorbij hoor komen.
Dan heb je het goed geregeld. Valt me qua kosten ook hartstikke mee. En bedenk: voor $2.400 die je zelf waarschijnlijk niet eens hoeft te betalen heb je:
1. De trap van een Amerikaanse koffieshop gezien vanuit een hoek die de gemiddelde toerist niet ziet;
2. Een rit in een Amerikaanse ambulance mogen maken;
3. Een ER gezien ZONDER te hoeven wachten;
4. In zo'n cool geknikt Amerikaans ziekenhuisbed mogen liggen.
Werelddeal!
purny schreef:Rekening gaat eerst naar zorgverzekeraar en overgebleven deel naar reisverzekering. Ik heb een werelddekking. Gekke is dat ik het eigenlijk mee vind vallen. Ik had mezelf een hoger bedrag voorgenomen. 2400 is nog veel maar niet zoveel als ik soms voorbij hoor komen.
PreciousViva schreef:Dierenartsstage![]()
In drie grote klinieken
Emmaa_ schreef:Over de helikoptertocht kan ik je niet helpen, maar wbt de Niagara Falls zou ik absoluut de grens even over gaan naar Canada. Een ETA voor Canada kost maar 7 dollar en het uitzicht is echt mooier. Het is ook nog eens gewoon een open boulevard ipv een park waar je entree voor moet betalen.