Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
in mijn rugzak zitten alle medische benodigdheden die ik ten alle tijden moet hebben en iPad dus als mijn handbagagekoffer dan door gebrek aan ruimte ingecheckt moet worden heb ik dat nog, ook neemt hij zoveel ruimte in in mijn koffer dat ik hem daar niet in wil stoppen (halve koffer vol) terwijl het mijn rugzak is die dagelijks meegaat
Mavelle schreef:ja dat mag. Ik heb een handbagagetrolley en een rugzak met mn laptop en automaten voorduiken. In de trolley gaat ccr electronica, duikcomputers, diverse batterijen, cameras, laders. Als ze moeilijk doen gaan de batterijen in de zakken. Dan is het geen bagage.Ik ga ook voor het eerst klm vliegen. Ben benieuwd! Mag je bij klm bijvoorbeeld ook een kleine koffer+rugzak als handbagage?
wreckh schreef:Ik heb gelezen dat je je ruim bagage niet moet afsluiten, omdat ze dan met grof geweld je koffer open breken als hij gecontroleerd moet worden. Wat is jullie ervaring? Vind het een beetje eng om hem niet op slot te doen. Wie weet wie er wat instopt...
Handbagage wel maar die heb ik standaard bij me
we wilden eigenlijk meer noord Amerika pakken en allicht een stukje Canada, maar hebben nu toch besloten een rondreis te doen op Denver. We willen juni/juli gaan en dan Bighorn Mountains, Yellowstone, en dan onderlangs via Zion, Capitol Reef, Arches terug naar Denver. Precieze invulling moeten we nog maken. Ook even plannen of we onder of bovenlangs gaan gezien we kampeerders zijn (sneeuwtechnisch, het was afgelopen april/mei voor het mooie wat te koud
).