) eerste keer. In 2018 heb ik Amerika weer op de planning staan. Maar wanneer, hoe en waar, dat weet ik nog niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) eerste keer. In 2018 heb ik Amerika weer op de planning staan. Maar wanneer, hoe en waar, dat weet ik nog niet
Nadir schreef:Wat is er zo bijzonder dan aan de medicijnen die jullie vanuit daar meenemen? Ik gebruik dat allemaal niet, dus heb geen idee waarom je dat hier niet koopt?
En wat bedoel je Fitzroy, om welke reden gaan jullie dan niet naar Florida?
Marokko schijnt heel mooi te zijn Berdien, leuk!
Maar ik heb denk ik gewoon iets teveel TV gekeken, dat ik huiverig ben om wat voor pillen dan ook mee te nemen in het vliegtuig. Ga het wel doen hoor, zal vast goed komen. Zal het trouwens uitmaken dat de pot aangebroken is? Selka schreef:Wij hebben wel plannen maar nog geen idee wat het wordt. Vriend blijft maar zeuren om Orlando en ik wil naar Wyoming, Idaho en Montana... Yellowstone moet gewoon van ons lijstje af! Wordt vervolgd..
Cowboy55 schreef:Selka schreef:Wij hebben wel plannen maar nog geen idee wat het wordt. Vriend blijft maar zeuren om Orlando en ik wil naar Wyoming, Idaho en Montana... Yellowstone moet gewoon van ons lijstje af! Wordt vervolgd..
Ik ben 12 jaar geleden, 11 jaar geleden en vorig jaar in Orlando geweest. Wat mij betreft is Orlando zwaar op zijn retour. In de afgelopen 10 jaar/door de crisis (?) is alles Corporate America geworden. Voor ons: Florida ja, maar niet meer Orlando.

Ik ben in landen geweest met dubieuzere presidenten. Volgens mij gaat het allemaal wel meevallen.
Nu slik ik in Nederland ook maar af en toe een paracetamol, dus aan mij niet besteed. Ik neem altijd standaard lingerie mee naar huis
En de fruitlippenbalsem van Lipsmack. Dan kan ik weer drie jaar verder en dan is er wel weer iemand die richting USA gaat en het weer voor mij mee kan nemen.