Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
postkantoor zit een dorpje verderop. De burgemeester zal het vast ook weten, anders ga ik bij het postkantoor naar binnen met die vraag. Het heeft geen haast, voor nu werkt dit ook maar ik wil dat gewoon handiger geregeld hebben.

en of het de moeite loont om het uit handen te geven of niet.

) en woensdag middag nog een hopelijk weer gezellige rit. Dan terug scootmobiel eruit, scooter en houtschors erin en onderweg voor de eerste 200 km gaan we van uit.
Al deed de hop eerder bijna splet en kwak in plaats van hop
dat scheelde 10 cm of zo. Ik zag voor me wat op de weg rondscharrelen. Mmm ik kan het profiel zo niet echt thuisbrengen tegen de zon in. Afremmen en dichterbij floepkuif omhoog. Aha een hop. Beest blijft nog gewoon rondlopen, geen enkele neiging om opzij te gaan of weg te vliegen. Kuif neer kuif omhoog, ok toch maar opvliegen en maakt vaart de verkeerde kant op en vliegt zo bijnavol tegen het campervoorraam op. Dom dier, op het laatste moment een afslag en fladderde de wei over. Gelukkig in een stuk nog. 

Mer1980 schreef:Och jemig dat gras staat serieus hoog! Je hebt het 2 weken terug nog gemaaid wauw.
Sterkte Karuna, en lief je hond zo achter je aan.
ik heb genoeg gras gezien in mijn leven maar dit is echt met stip het snelst groeiende gras dat ik ken. En dit maaien was nog in de hoogste 6 cm stand ook nog.
Inmiddels is een stuk alweer 2 cm korter. En ben ik weer een stukje verder met maaien. En is er al een stuk gestrimd
maar voor nu ga ik het ermee doen. Over een tijdje kan ik altijd nog wat uitbreiden. In breedte is het nu ok. Maar een flink stuk ingekort van achter nu. 
En dan wil je nog meer?