Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WenK schreef:Wat heerlijk Paddington, een paar keer korter weg vind ik zelf zo veel fijner dan 1 keer groot, wat extra pauzemomentjes. En cool, de F1!
Earth schreef:Mag ik vragen waarom je voor Tunesië gaat? Ik hoor toch wat tegenvallende berichten van mensen die er zijn geweest.
kosseh schreef:Hotels zijn echt duur idd. Als ik hier in de omgeving (ik woon zelf in Zandvoort) kijk dan is het ook niet te betalen in het F1 weekend.
Zou er bijna zelf m'n huis voor verhuren.
In Oosterijk zitten we op de camping. Die prijzen vielen nog wel mee. Een weekend ticket en camping plek bij elkaar was goedkoper dan een weekend ticket voor Zandvoort.
Spa is volgens mij wel een leuke race om naar toe te gaan. Silverstoon lijkt mij ook leuk. Wie weet volgend jaar.
WenK, kinderen zijn gelukkig wel goedkoper. Maar denk dat het pas vanaf een jaar of 12 echt leuk is.
Earth schreef:Ik vind Spa niks. Ben er nog nooit geweest, maar de verhalen word ik niet vrolijk van. Voor de staplaatsen, als je een beetje fatsoenlijk op het duin wil zitten moet je om 6 uur voor het hek staan om een plek te claimen. En ik weet niet hoe het nu ziet, maar als vrouw moet je aardig geluk hebben met toiletten. Soms raken ze buiten werking en ben je zo een kwartier aan het lopen voor de volgende, en vervolgens sta je nog een uur in de rijEn dan moet je hopen op mooi weer.
Nee mij niet gezien. Ik betaal dan liever meer voor een baan waar ze de faciliteiten beter voor elkaar hebben met een overdekte tribune
Earth schreef:Ik vind Spa niks. Ben er nog nooit geweest, maar de verhalen word ik niet vrolijk van. Voor de staplaatsen, als je een beetje fatsoenlijk op het duin wil zitten moet je om 6 uur voor het hek staan om een plek te claimen. En ik weet niet hoe het nu ziet, maar als vrouw moet je aardig geluk hebben met toiletten. Soms raken ze buiten werking en ben je zo een kwartier aan het lopen voor de volgende, en vervolgens sta je nog een uur in de rijEn dan moet je hopen op mooi weer.
Nee mij niet gezien. Ik betaal dan liever meer voor een baan waar ze de faciliteiten beter voor elkaar hebben met een overdekte tribune
cocktailtime schreef:Wij hebben ook 2 kaartjes voor de staanplaatsen voor de grand prix in spa (brons) voor 210 euro via vakantieveilingen.
Voor mij is het maar 1,5 uur rijden!
paddington schreef:cocktailtime schreef:Wij hebben ook 2 kaartjes voor de staanplaatsen voor de grand prix in spa (brons) voor 210 euro via vakantieveilingen.
Voor mij is het maar 1,5 uur rijden!
Wij maken er een weekendje weg van want voor ons is het ongeveer 3.5 uur rijden en het hotel us 25 minuten rijden.
Al schijnt het verkeer daar een drama te zijn.
De kaartjes waren in December ook niet duur voor de staanplaatsen maar ik kan en wil niet 3 dagen uren staan door mijn ziekte.