Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirtedl schreef:Ik vind Cas Abao echt heel mooi en niet zo masaal.
Verder fan van kokomo beach, Karakter leuk om te liggen en lunchen maar erg klein en de Grote knip ook heel mooi. Maar er zijn er nog zoveel meer die ook de moeite waard zijn!
verstijnen schreef:Relaxed schreef:Wat vonden jullie nou het mooiste strand op curaçao? Nu ik een auto huur wil ik dan daarheen
Jij bent toch al vaker geweest op Curaçao? Dan weet je toch wat voor jou het mooiste strand is?
Maar om met jouw legendarische woorden te spreken; 'Staan er genoeg in dit topic'
verstijnen schreef:Heerlijke meid ben je!als je anderen de mond snoert met een veelgestelde vraag, moet je de vraag zelf ook niet stellen.
Relaxed schreef:verstijnen schreef:Heerlijke meid ben je!als je anderen de mond snoert met een veelgestelde vraag, moet je de vraag zelf ook niet stellen.
Ik zal voor jou de vraag dan nog even iets uitgebreider formuleren. De stranden hier in het topic veel genoemd ken ik al, dus ik zoek de wat minder bekende
En ik heb niemand de mond gesnoerd, alleen antwoord gegeven
Thx dianta en britt, staan genoteerd
Fitzroy schreef:Playa Kalki vond ik zelf een heel leuk strandje maar heel klein. (daarom vond ik het ook zo leuk) Vol = vol en al heel vroeg. Het hotel wat erbij ligt was toen ik er was nog dicht, ik kan me voorstellen dat als dat open is, je plek op Playa Kalki wel kunt vergeten. En o ja, behalve vroeg er zijn, neem ook een koelbox mee met eet- en drinkwaren want je kunt er niets krijgen.
Relaxed schreef:Fitzroy schreef:Playa Kalki vond ik zelf een heel leuk strandje maar heel klein. (daarom vond ik het ook zo leuk) Vol = vol en al heel vroeg. Het hotel wat erbij ligt was toen ik er was nog dicht, ik kan me voorstellen dat als dat open is, je plek op Playa Kalki wel kunt vergeten. En o ja, behalve vroeg er zijn, neem ook een koelbox mee met eet- en drinkwaren want je kunt er niets krijgen.
Oh dan sla ik die over, geen zin om plekje te moeten zoeken
WinSel schreef:Ik ben zo benieuwd naar alle strandjes![]()
Ik zou morgen naar nagelsalon gaan voor zomerse gelnagels, maar krijg net berichtje dat ze corona heeftDan maar zelf aan de slag met nagellak haha.