Curaçao 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:20

Altijd een auto nodig. Ophalen op vliegveld en inleveren voor de vlucht. Elke dag werd de auto wel gebruikt. En dan wel een pickup, want er moeten duikflessen mee.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:32

Ook wij hadden de hele vakantie een auto. Maar moest ook wel anders had je alleen aan het zwembad kunnen liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:33

Ik heb nu ook de hele week een auto. Corendon fly en go geboekt, op luchthaven ophalen en inleveren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:12

Wat vonden jullie nou het mooiste strand op curaçao? Nu ik een auto huur wil ik dan daarheen :')

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:27

Relaxed schreef:
Wat vonden jullie nou het mooiste strand op curaçao? Nu ik een auto huur wil ik dan daarheen :')

Jij bent toch al vaker geweest op Curaçao? Dan weet je toch wat voor jou het mooiste strand is?

Maar om met jouw legendarische woorden te spreken; 'Staan er genoeg in dit topic ;) '

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:29

Ik vind Cas Abao echt heel mooi en niet zo masaal.
Verder fan van kokomo beach, Karakter leuk om te liggen en lunchen maar erg klein en de Grote knip ook heel mooi. Maar er zijn er nog zoveel meer die ook de moeite waard zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:48

mirtedl schreef:
Ik vind Cas Abao echt heel mooi en niet zo masaal.
Verder fan van kokomo beach, Karakter leuk om te liggen en lunchen maar erg klein en de Grote knip ook heel mooi. Maar er zijn er nog zoveel meer die ook de moeite waard zijn!

Hihi die ken ik idd allemaal en worden idd vaak genoemd hier. Was denk ik meer opzoek naar de verborgen pareltjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:51

verstijnen schreef:
Relaxed schreef:

Jij bent toch al vaker geweest op Curaçao? Dan weet je toch wat voor jou het mooiste strand is?

Maar om met jouw legendarische woorden te spreken; 'Staan er genoeg in dit topic ;) '

En om jouw legendarische woorden te gebruiken.. Je bent op vakantie, leg je telefoon wat vaker weg ;)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:56

Playa kalki voor het snorkelen en Porto Mari

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:59

Heerlijke meid ben je! *\o/* als je anderen de mond snoert met een veelgestelde vraag, moet je de vraag zelf ook niet stellen.

Ik ben net wakker en lig nog bij te komen in bed van een tof feestje gisteren op Mambo ;)
We gaan zo naar het strand en laat de telefoon zeker thuis. Ik heb namelijk niet de behoefte om jaloersmakende foto's te delen op social media :=

Britt_xxx

Relaxed schreef:

Daaibooi Beach! <3

verstijnen

DiantaM schreef:
Playa kalki voor het snorkelen en Porto Mari

Blauwe kamer is ook leuk en is niet bij iedereen bekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:02

verstijnen schreef:
Heerlijke meid ben je! *\o/* als je anderen de mond snoert met een veelgestelde vraag, moet je de vraag zelf ook niet stellen.

Ik zal voor jou de vraag dan nog even iets uitgebreider formuleren. De stranden hier in het topic veel genoemd ken ik al, dus ik zoek de wat minder bekende ;)

En ik heb niemand de mond gesnoerd, alleen antwoord gegeven ;)

Thx dianta en britt, staan genoteerd :j

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:58

Relaxed schreef:
verstijnen schreef:

Ik zal voor jou de vraag dan nog even iets uitgebreider formuleren. De stranden hier in het topic veel genoemd ken ik al, dus ik zoek de wat minder bekende ;)

En ik heb niemand de mond gesnoerd, alleen antwoord gegeven ;)

Thx dianta en britt, staan genoteerd :j

:D :D :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 20:21

Playa Kalki vond ik zelf een heel leuk strandje maar heel klein. (daarom vond ik het ook zo leuk :D ) Vol = vol en al heel vroeg. Het hotel wat erbij ligt was toen ik er was nog dicht, ik kan me voorstellen dat als dat open is, je plek op Playa Kalki wel kunt vergeten. En o ja, behalve vroeg er zijn, neem ook een koelbox mee met eet- en drinkwaren want je kunt er niets krijgen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 20:22

Ik ben zo benieuwd naar alle strandjes <3

Ik zou morgen naar nagelsalon gaan voor zomerse gelnagels, maar krijg net berichtje dat ze corona heeft :( Dan maar zelf aan de slag met nagellak haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 20:37

Fitzroy schreef:
Playa Kalki vond ik zelf een heel leuk strandje maar heel klein. (daarom vond ik het ook zo leuk :D ) Vol = vol en al heel vroeg. Het hotel wat erbij ligt was toen ik er was nog dicht, ik kan me voorstellen dat als dat open is, je plek op Playa Kalki wel kunt vergeten. En o ja, behalve vroeg er zijn, neem ook een koelbox mee met eet- en drinkwaren want je kunt er niets krijgen.

Oh dan sla ik die over, geen zin om plekje te moeten zoeken :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:00

Relaxed schreef:
Fitzroy schreef:

Oh dan sla ik die over, geen zin om plekje te moeten zoeken :+

Ik vond dit het mooiste strand van Curacao. Ook omdat de duikstek mooi is natuurlijk. Maar de parkeerplaats is klein, en dat is het probleem. ik stond ook verder aan de weg en was er al vroeg. Op het strand liggen doe ik niet ik hoef alleen maar naar het water. Vol was het op het strand niet, maar alleen op de parkeerplaats. Het strand was bijna leeg.

Dus als dat hotel open is, dat maakt denk ik niet veel uit. Die hebben eigen parkeerplekken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:15

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:29

WinSel schreef:
Ik ben zo benieuwd naar alle strandjes <3

Ik zou morgen naar nagelsalon gaan voor zomerse gelnagels, maar krijg net berichtje dat ze corona heeft :( Dan maar zelf aan de slag met nagellak haha.

Haha, zou ik dus ook doen afgelopen zomer. Met name omdat we naar een groot evenement op Curacao gingen.

Uiteindelijk door tijdsgebrek niet meer geweest, maar niemand is het opgevallen hoor :') De jurk en make up waren voldoende afleiding denk ik :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:30

Tugboat strand is niks maar de onderwaterscene wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:34

Zonnetje81 schreef:

Dat is toch kiezelstrand?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:36

Relaxed schreef:
Zonnetje81 schreef:

Dat is toch kiezelstrand?

Ja

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 23:03

Ik vind het juist wel leuk hoe ze het hebben aangekleed daar. Niet op het strand liggen maar op bedjes op vlonders.Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 23:37

@Germie, het ging mij niet om de parkeerplaats bij het hotel, maar wat dacht je van al die mensen die naar het strand willen? Het was best een groot hotel. En zoveel plek is er echt niet op Playa Kalki.