Jemig ik ben echt dom hahaha.
Ik blijf mezelf nog verbazen, zelfs na 30 jaar!
Ik dacht dus dat je een bewijs bij de voorgaande autoverzekeringen op moest vragen om aan te tonen dat je schadevrij gereden hebt. Dat is dus helemaal niet zo, ik moet het voor NL bij de RDW aanvragen (echtheidsverklaring) en in Canada bij provincie Ontario (proof of driving history). Echt zoooo dom!
Dus die alsnog aangevraagd, van Ontario direct in de mail ontvangen. RDW is on-Nederlands traag, daar staat 10 werkdagen voor. Hopelijk een beetje vlot afgehandeld! Ik heb wel als postadres een Nederlands adres opgegeven, kans dat het dan nog later binnenkomt en kwijtraakt in de post is dan alvast een stuk kleiner. Wat een gedoe hahaha. Tot die tijd kunnen we in elk geval al wel rijden, ik heb een maand de tijd om die documenten op te sturen. Dus tot die tijd heb ik in elk geval een tijdelijke verzekering.
En vandaag kwam de carte grise met de post! Super hip hahaha met van die scheurrandjes langs de zijkant zoals je vroeger met printpapier ook had 
Lekker hip systeem weer maar niet heus.
En we kregen vandaag eens positief bericht, er is een bank die onze aanvraag nu as we speak in behandeling heeft. Laten we allemaal gaan duimen dat zij met ons door willen en onze financiering willen regelen!
Nog maar 3 weken, dan moeten we hier alweer wieberen. De officiële overdrachtsdatum staat op 6 augustus, maar ik verwacht dat dat nog wel wat uitgesteld gaat worden. We hebben van de verkoopster vernomen dat zij moeite heeft met een vervangende woonlocatie te vinden, dus dat helpt ook niet mee. Laten we hopen dat het niet heel veel later dan 6 augustus gaat worden, want dat is met al die tijdelijke vakantiehuizenhuur niet heel praktisch (en een duur grapje!). Al zitten we vanaf 23 juli in elk geval wel weer in de directe omgeving, dat is op zich al iets om naar uit te kijken. Kan ik eindelijk mijn nieuwe glider testen, bijvoorbeeld 
Bon weekend!