Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douce schreef:Max en Moritz word ik dan weer relatief misselijk in, omdat je van die hoekige bochten maakt.
Ik was er gisteren ook! Als test weer even in de Villa Volta gezeten maar dat resulteerde in een rit lang naar mijn voeten kijkendaar word ik anders toch te ziek van.
Ik heb overigens hetzelfde met het schommelschip helaas.. En een beetje bij de Python.
karuna schreef:https://www.ad.nl/binnenland/eerste-bee ... ~a4ad6ea9/
Helaas alweer een attractie die voor fysiek eng liefhebbers houden. Dance macabre heeft ook een vrije val iets erbij en wordt voor 8 jaar en ouder. Gezien de omschrijving ook absoluut ongeschikt voor de niet zo fitte medemens.Jammer er lijken alleen maar "wilde" atracties gebouwd te worden in atractiepark land. Ik had graag eens binnen gekeken maar dat is natuurlijk geen optie, terug kan niet
karuna schreef:https://www.ad.nl/binnenland/eerste-bee ... ~a4ad6ea9/
Helaas alweer een attractie die voor fysiek eng liefhebbers houden. Dance macabre heeft ook een vrije val iets erbij en wordt voor 8 jaar en ouder. Gezien de omschrijving ook absoluut ongeschikt voor de niet zo fitte medemens.Jammer er lijken alleen maar "wilde" atracties gebouwd te worden in atractiepark land. Ik had graag eens binnen gekeken maar dat is natuurlijk geen optie, terug kan niet
Citaat:Na een tocht langs de Kruysgang, de Kruydentuyn, het Kerkhof en het Huyverwoud komen bezoekers terecht in de kapel van de vervallen abdij. Personen die slecht ter been zijn, zullen een stukje moeten lopen of uit hun rolstoel moeten stappen om plaats te kunnen nemen op één van de banken. Als dat geen optie is, worden ze naar een andere ruimte geleid voor een alternatieve ervaring. "Daar beleven zij de attractie op een eigen manier", aldus de Efteling.
karuna schreef:Ha dat stukje had ik gemist in het artikel van de krant. Dan is er wel een alternatief, fijn.
Douce schreef:Foaly schreef:Ik weet nog niet of ik durf, ik wil denk ik eerst een volledige onride zien
Hear hearzeker na de berichten over de vrije val.