Gaan jullie ook naar Rulantica?
Edit; Mijn volgende reis is ook al geboekt! Februari 2026 ga ik naar Dubai en Abu Dhabi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
Edit; Mijn volgende reis is ook al geboekt! Februari 2026 ga ik naar Dubai en Abu Dhabi
Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
janneke584 schreef:Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
Dank je . Wij gaan alleen 2 dagen naar europapark zelf. Ben niet zo van het water.
Extra pretpark onderweg is wat te veel van het goede. We gaan morgen pas om 9 uur rijden, want ik moet daarvoor de hond nog wegbrengen
Hanneke137 schreef:Nee wij hebben daar totaal geen hinder van gehad.
Ze waren vooral aan het schilderen, en het klussen was aan de andere kant.