Tripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.Gaan jullie ook naar Rulantica?
Edit; Mijn volgende reis is ook al geboekt! Februari 2026 ga ik naar Dubai en Abu Dhabi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
Gaan jullie ook naar Rulantica?
Edit; Mijn volgende reis is ook al geboekt! Februari 2026 ga ik naar Dubai en Abu Dhabi
Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
janneke584 schreef:Ghostattack schreef:Leuk, veel plezier! Je komt op de route waarschijnlijk langs Phantasialand en Holiday Park. Dus mocht je nog een pretpark willen doenTripsdrill ligt er ook niet ver vandaan maar is net buiten de route.
Dank je . Wij gaan alleen 2 dagen naar europapark zelf. Ben niet zo van het water.
Extra pretpark onderweg is wat te veel van het goede. We gaan morgen pas om 9 uur rijden, want ik moet daarvoor de hond nog wegbrengen
Hanneke137 schreef:Nee wij hebben daar totaal geen hinder van gehad.
Ze waren vooral aan het schilderen, en het klussen was aan de andere kant.
het grote klussen is denk ik meer bij de ingang? Ik heb echt super veel zin om weer te gaan. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt lange wachtrijen gezien.
.
geen idee of een eventuele annulerings verzekering dergelijke dingen vergoed als je niet kunt gaanGhostattack schreef:Vorige week is Hossoland in Polen geopend![]()
Ik zit te denken om in augustus even op en neer te rijden en een dagje te gaan kijken. Het is nog maar een klein park, beetje kaal nog en niet super bijzonder. Maar lijkt me wel lachen om eens te ervaren!

Echt zo jammer, hoeveel actiefoto's we daar wel niet van hebben met een totaal bezeten 'opperste concentratie' blik
Er is ook zo'n super snel groot paarden carrousel. En een aantal aardige darkrides (Wallace&Gromit, duurt lang en is echt een wtf moment) en andere soorten attracties (120 jaar oude zweefmolen). Het is wel echt allemaal mega oud dus je moet wel van die charme houden!