Nah ^^. Hoe minder je het eet hoe lekkerder het is als het wel weer eens kan tuurlijk ^^.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustFenna schreef:Ik kom even binnen vallen hier!
Ik ga komende zomer werken op Ösjönäs met ijslandse paarden! 3,5 week genieten van het landschap, het meer waar het aan ligt (muggen!) en de paarden natuurlijk. Wie weet kom ik wel een van jullie tegen
tips voor lekker eten maken/kopen zijn welkom
Xyris schreef:Oh gelukkig! Mijn vriend heeft het maar over Smorgorscake etc en ik ben ECHT geen visfan. En dan hoor ik ook nog die verhalen dat zijn oma ze altijd maakt en iedereen wordt altijd ziek (ze verzamelt voor de oorlog zegmaar ^^). En Surstromming etc etc brrr.... Maargoed, mijn vriend is ook een held in scheve perspectieven schetsen ^^.
Xyris schreef:Ben blij om dat allemaal te horen! ^^.
Hoe hebben jullie het gedaan met de verhuizing als je je eigen inboedel in Nederland al hebt?
Mijn vriend heeft namelijk niks, ik heb een volledige inboedel (ikea kwaliteit). Eigenlijk wil ik het meeste wel meenemen. Ik heb al gekeken naar het huren van een bus maar ik krijg maar geen prijs te zien omdat bussen niet de grens over mogen ofzo (geen idee). Het heeft ook al door mijn hoofd gespeeld een grote bus te kopen of het te versturen met het vliegtuig en zelf te rijden (heb nl een kat die mee moet en in een blinde paniek raakt als ze mij uit het oog verliest, beetje een rare). Of moet ik gewoon schoon schip maken en alles daar kopen? Wat is wijsheid?
Xyris schreef:Ik heb net gekeken: https://translate.google.com/translate? ... se%2Fsv%2F maar ik zie Gotland er niet bij staan, maar misschien is 1 van de dorpsnamen op Gotland (maar ben ik me er niet bewust van).