Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Courses schreef:Ennnn weer een aanrijding op Zwolle - Utrecht.
ik had geluk dat ik met de auto naar een bushalte gebracht kon worden, dan kon ik met de bus. Daardoor kon ik bus eerder nemen, scheelde het mij een kwartier/20 minuten lopen en was ik toch nog optijd op stage
Was vanochtend ook echt doodstil op het station Harderwijk. Heerste een enorme rust
(moest daar zijn omdat daar mn fiets staat) want daar rijden maar 2 treinen en die reden dus allebei niet.
Ik baal echt, ben vroege leerling dus ben pas in augustus 18 geworden en zit al 2 jaar op het MBO ( 48 x 250 euro tikt behoorlijk aan ) en nu moet ik nog een maand 400 euro dokken omdat ik in augustus nog kinderbijslag gekregen heb ( a 250 euro ) en dus pas in oktober m'n OV krijg. Echt zo'n, grote, onzin. Heb ik ook nog een vriend in Rotterdam wonen en bijna al m'n vriendinnen wonen dik een uur van me vandaan, katjing!
Want je woonplaats zegt Den Haag maar als je zo vaak op H'wijk bent ... 

Dan ga ik weer naar mijn kamer in Arnhem.
1234 schreef:Nee ik woon niet in Harderwijk, ik loop stage in Harderwijk(en heb een kamer in Putten tijdens die periode) Moet dus iedere dag van Putten naar Harderwijk en weer terug.

Zininnn.
1x nooit weer zei die. 
Courses schreef:1234 schreef:Nee ik woon niet in Harderwijk, ik loop stage in Harderwijk(en heb een kamer in Putten tijdens die periode) Moet dus iedere dag van Putten naar Harderwijk en weer terug.
Waar loop je stage als ik vragen mag?
Ik ben vanaf 3 september elke morgen om 6:45 lekker de trein naar Utrecht aan 't pakken yeuhZininnn.
Omg, vorige winter was echt draaaaa - maaaaaa.
Mijn vriend ging op de ergste dag reizen ( nadat ik 60x had gezegd 'BLIJFTHUIS! ).
Van Rotterdam naar Utrecht ging nog wel, maar daar begon 't rampenpakket.
Uitval, vertraging, nog meer uitval, chaos.
Normaal is Harderwijk - Rotterdam 1.5 uur, hij heeft er 5.5 uur over gedaan
Moet er nu om 7 uur zijn dus hoop van harte dat de trein rijdt, hihi
'Tussen Weert en Roermond rijden geen treinen door koperdiefstal.'
'Goh, laten we eens even een stukje koper jatten van het spoor af!' Je snapt 't niet
Oh, ik werk vlakbij het Dolfinarium
Vischmarkt!

Courses schreef:Koperdiefstal, ik snap echt niet hoe ze 't bedenken'Goh, laten we eens even een stukje koper jatten van het spoor af!' Je snapt 't niet
Oh, ik werk vlakbij het Dolfinarium
Vischmarkt!
das daar vlakbij t centrum
daar ga k wel eens heen.
(bij de dolfijntjes)
Dat daardoor de treinen niet rijden xD 1234 schreef:Maar indd, vond het wel gek om te lezen van het koperdiefstalDat daardoor de treinen niet rijden xD

1234 schreef:Ik moet morgen via Schiphol gaan reizen![]()
Door geplande werkzaamheden rijden er geen treinen tussen gouda en utrecht xD
Pfff Dus eerst Den Haag-Schiphol, dan Schiphol-Amersfoort en Amersfoort-Putten.

Die gaf via schiphol aan.

)
(moet nog werken xD)
Altijd via Amersfoort. Terwijl hij op vrijdag wel via Utrecht aangeeft. 
Anders ga ik indd via Leiden en Utrecht.