Denk ook dat je wel mensen leert kennen daar, wie weet wil iemand anders even wat voor je regelen.
Ontspan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marionnnn schreef:Ik ben vannacht teruggekomen van een weekje Bodrum. Hebben het heerlijk gehad!!
Jeepsafari gedaan, paardgereden (:+ was best ruig en heb een beste zere kont nu haha), hamam gedaan en een fotoshoot...we hebben echt genoten, maar vond het animatieteam enorm irritant, dat vond ik in Marmaris niet. En ik vond sowieso de Turken nogal een stukje vervelender dan daar.
2 dagen suikerfeest meegemaakt, kon je niet meer normaal door de straatjes van Bodrum lopen, zo druk!
IngridM schreef:Caesar, kan me je frustratie wel voorstellen hoor. Ik kijk vantevoren ook altijd naar de vluchttijden en sta ook liever om 4 uur 's nachts op de luchthaven ipv 4 uur 's middags. Dat je speciaal daarvoor kiest en het dan wordt omgeboekt zou ik ook verre van blij mee zijn...
Wij vliegen morgenmiddag naar Dalaman, we gaan naar Fethiye. Ook pas om 4 uur 's middags en de laatste dag juist vroeg in de morgen weer terug. Toch 2 vakantiedagen minder.
Helaas, het is niet anders.
Geniet ervan hoor! Zonde om er teveel energie in te steken
Nathalie schreef:Denk niet dat dat afhankelijk is van de plaats waar je bent, hoor.je hebt overal aardige en minder aardige mensen.
Jespri schreef:Hee!
Mag ik mij hier melden? Ik vertrek donderdag a.s naar turkije.
Het word mijn eerste keer naar turkije en me vriend ze 2e keer.
Hij is de 1e keer in kusadasi geweest en we gaan nu naar side.
Naar dit resort: http://www.commodoreelite.com/
Zijn er nog dingen waar we absoluut heen moeten? Of juist absoluut niet?
Ben benieuwd!
_x_Vace_x_ schreef:Hoi Bokkers,
Ik wil a.s. weekend zaterdag 8 septmber voor 1,5/2 wk naar Turkije liefst naar Marmaris
Iemand tips kwa resort wil graag all incl. en het liefst niet te ver van het strand vandaan
al beetje door jullie topic heen gelezen en wat hotels eruit gepit maar vind het zo lastig......
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Evt. andere plaats in Turkije mag ook natuurlijk wil wel graag niet te ver bij centrum vandaan (dus niet afgelegen)
Groetjes Sanne
charissiej schreef:Ook ik ben mijn koffer aan het pakken. A.s. dinsdag ochtend om half 6 vliegen we richting Side Kumkoy beach resort voor 14 dagen! Heerlijk! Heb er zin in!