Turkije 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marionnnn

Re: Turkije 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 09:31

Wij hebben om 12.00 de sleutel ingeleverd en bandje mochten we houden. Hebben nog de hele dag van alles gebruik kunnen maken. Na zoveel dagen kent het barpersoneel je ook wel, en kijkt dan echt niet naar je pols of je bandje nog wel om is.
Denk ook dat je wel mensen leert kennen daar, wie weet wil iemand anders even wat voor je regelen.

Ontspan :D het komt wel goed!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:15

Is dat in elk hotel dan.
Vind ik maar raar!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:53

marionnnn schreef:
Ik ben vannacht teruggekomen van een weekje Bodrum. Hebben het heerlijk gehad!!
Jeepsafari gedaan, paardgereden (:+ was best ruig en heb een beste zere kont nu haha), hamam gedaan en een fotoshoot... :P we hebben echt genoten, maar vond het animatieteam enorm irritant, dat vond ik in Marmaris niet. En ik vond sowieso de Turken nogal een stukje vervelender dan daar.

2 dagen suikerfeest meegemaakt, kon je niet meer normaal door de straatjes van Bodrum lopen, zo druk!

Haha, ik vond de mensen in Bodrum veel aardiger dan in Marmaris. Zeker het hotelpetsoneel was in Bodrum heel aardig en niet opdringerig (ik w :D as met 6 vriendinnen)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 07:36

Denk niet dat dat afhankelijk is van de plaats waar je bent, hoor. ;) je hebt overal aardige en minder aardige mensen. ;)

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 07:43

Morgenavond eindelijk naar kusadasi!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:28

Caesar, kan me je frustratie wel voorstellen hoor. Ik kijk vantevoren ook altijd naar de vluchttijden en sta ook liever om 4 uur 's nachts op de luchthaven ipv 4 uur 's middags. Dat je speciaal daarvoor kiest en het dan wordt omgeboekt zou ik ook verre van blij mee zijn...

Wij vliegen morgenmiddag naar Dalaman, we gaan naar Fethiye. Ook pas om 4 uur 's middags en de laatste dag juist vroeg in de morgen weer terug. Toch 2 vakantiedagen minder.

Helaas, het is niet anders.

Geniet ervan hoor! Zonde om er teveel energie in te steken :-)

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:35

Ja het is zonde maar doe je niks tegen!

Fetiye is erg leuk,leuke boulevard!

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:50

Nou dat is natuurlijk ook zo Nathalie...

Het viel mij nu vooral op dat m.n. het hotelpersoneel geen 'nee' accepteerden en maar door bleven zeuren. Ik heb er 2 serieus een knal voor hun kop gegeven (en ik ben bepaald niet agressief aangelegd), zodat ze es zouden ophouden met aan mij of aan mijn spullen zitten.
Dan was er ook nog 1 boos op mij omdat ik niet alleen met hem had gedanst, maar met nog 5 anderen :')
Een ander (van animatieteam) was boos omdat ik niet met em ging zoenen, viel ik flauw daar in die discotheek waar we waren, vond ie het wel makkelijk om mee te liften met taxi naar hotel, en geen cent betalen. Om daar met een kwaaie kop weg te lopen :') Niet even vragen hoe het met me ging ofzo :P De 1 na de ander kwam sigaretten schooien.

Heb ook leuke ontmoet hoor, absoluut! Maar dit, en nog een paar van zulke dingen, zorgde voor een wat minder prettige sfeer. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt in Turkije.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:15

IngridM schreef:
Caesar, kan me je frustratie wel voorstellen hoor. Ik kijk vantevoren ook altijd naar de vluchttijden en sta ook liever om 4 uur 's nachts op de luchthaven ipv 4 uur 's middags. Dat je speciaal daarvoor kiest en het dan wordt omgeboekt zou ik ook verre van blij mee zijn...

Wij vliegen morgenmiddag naar Dalaman, we gaan naar Fethiye. Ook pas om 4 uur 's middags en de laatste dag juist vroeg in de morgen weer terug. Toch 2 vakantiedagen minder.

Helaas, het is niet anders.

Geniet ervan hoor! Zonde om er teveel energie in te steken :-)

In jouw geval kun je er niks aan doen. Maar ik boek 8 dagen. Geen 7 nachten. Dus ik heb recht op 8 dagen all inclusive verzorging zolang ik daar ben. Als mijn vlucht dan de 8e dag laat is, maar wel mijn hotelkamer uit moet én geen verzorging meer heb, dan is dat toch niet te accepteren?

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:14

MelodyT, welk hotel ga je ? ik ga over 3 weken

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:50

Nathalie schreef:
Denk niet dat dat afhankelijk is van de plaats waar je bent, hoor. ;) je hebt overal aardige en minder aardige mensen. ;)

Daar heb je gelijk in.
Het viel mij alleen op, dat wij 2 jaar geleden vooral in ons hotel in Marmaris erg werden lastig gevallen door het personeel. Nu maak ik mij daar niet zo druk om, maar het is wel vervelend, als het personeel boos op je is, omdat je niet mee uit wil, niet in de Haman wil enz. Ik probeer een "weigering" ook altijd met wat humor te brengen. :D
Ik ben in Diamond of Bodrum geweest paar weken geleden met dezelfde groep vriendinnen en we werden helemaal niet vervelend lastig gevallen. Een grapje, een compliment, hartstikke leuk, maar geen één keer een vervelend personeelslid meegemaakt. Ik voelde me daar erg op mijn gemak. Ook vond ik de winkeliers in Marmaris meer opdringerig dan in Bodrum, maar het kan ook toeval zijn.

In ieder geval is iedereen zijn/haar ervaring weer anders.
Ik ga zeker nog een keer terug naar Bodrum!

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:15

@ Liiszle, klinkt heerlijk! Ik ga dinsdag, erg veel zin in.
Hoorde dat het nog heel warm is of heb je er geen last van gehad?

LiiszleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:09

bij ons was het tussen de 32 en de 38, en op de dagen dat het 38 was hadden we een heerlijk windje! daardoor goed uit gehouden.
wij hebben niets hoeven laten door de temperatuur, gewoon wat meer in het water plonzen om af te koelen. en zeker niet op blote voeten over het zand ;)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:14

Hee!

Mag ik mij hier melden? Ik vertrek donderdag a.s naar turkije.
Het word mijn eerste keer naar turkije en me vriend ze 2e keer.

Hij is de 1e keer in kusadasi geweest en we gaan nu naar side.
Naar dit resort: http://www.commodoreelite.com/

Zijn er nog dingen waar we absoluut heen moeten? Of juist absoluut niet?
Ben benieuwd! :D

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:59

Phant0m schreef:
MelodyT, welk hotel ga je ? ik ga over 3 weken

Ik ga niet naar een hotel,heb huisje gehuurd straatje in tegenover de migros en tansas.
Welk hotel ga jij?

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:08

Hoi Bokkers,

Ik wil a.s. weekend zaterdag 8 septmber voor 1,5/2 wk naar Turkije liefst naar Marmaris :-)

Iemand tips kwa resort wil graag all incl. en het liefst niet te ver van het strand vandaan
al beetje door jullie topic heen gelezen en wat hotels eruit gepit maar vind het zo lastig......

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :-)
Evt. andere plaats in Turkije mag ook natuurlijk wil wel graag niet te ver bij centrum vandaan (dus niet afgelegen)
Groetjes Sanne

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:10

Jespri schreef:
Hee!

Mag ik mij hier melden? Ik vertrek donderdag a.s naar turkije.
Het word mijn eerste keer naar turkije en me vriend ze 2e keer.

Hij is de 1e keer in kusadasi geweest en we gaan nu naar side.
Naar dit resort: http://www.commodoreelite.com/

Zijn er nog dingen waar we absoluut heen moeten? Of juist absoluut niet?
Ben benieuwd! :D

Helaas geen reactie's gehad.
Maar kan het resort zeker aanbevelen!!

Super mooi, goed eten, heerlijk strand!
+-300 meter van een klein winkel straatje, echt een aanrader! :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:30

Ik ben net een aantal dagen terug uit Gumbet. Erg lekker gehad, heerlijk weer en geweldige mensen.
Aanrader voor in Gumbet is zeker LTM pub, top gozers :D
Verder niet veel gedaan, dagje Bodrum en verder vooral aan het zwembad gezeten!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:57

boooo schreef:
Ik ben net een aantal dagen terug uit Gumbet. Erg lekker gehad, heerlijk weer en geweldige mensen.
Aanrader voor in Gumbet is zeker LTM pub, top gozers :D
Verder niet veel gedaan, dagje Bodrum en verder vooral aan het zwembad gezeten!

welk resort zat je?

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:00

Bagevleri :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:37

over 3 weken vlieg ik naar Bodrum, zitten in Golden Beach in Turgutreis

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:41

_x_Vace_x_ schreef:
Hoi Bokkers,

Ik wil a.s. weekend zaterdag 8 septmber voor 1,5/2 wk naar Turkije liefst naar Marmaris :-)

Iemand tips kwa resort wil graag all incl. en het liefst niet te ver van het strand vandaan
al beetje door jullie topic heen gelezen en wat hotels eruit gepit maar vind het zo lastig......

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :-)
Evt. andere plaats in Turkije mag ook natuurlijk wil wel graag niet te ver bij centrum vandaan (dus niet afgelegen)
Groetjes Sanne

Ik ben naar Içmeler geweest, dichtbij Marmaris, kan je Mirage World zeker aanraden :D All inclusive en het strand is ongeveer 3? minuten lopen

Afbeelding

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:48

Ook ik ben mijn koffer aan het pakken. A.s. dinsdag ochtend om half 6 vliegen we richting Side Kumkoy beach resort voor 14 dagen! Heerlijk! Heb er zin in!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:06

Nou meiden, ben gister terug gekomen na 3 weken Marmaris. Maar het valt mij zwaar tegen, van iedere dag gemiddeld 42 graden naar dit koude kikkerlandje. :')

Marmaris zelf was ik echter wel een beetje klaar mee (beetje uitgekeken). Dus had er ook niet langer moeten zitten. Maar de zon had wel mee terug mogen reizen -O-

Mocht iemand trouwens ooit opzoek zijn naar een apartementencomplex. Banu Apart was heerlijk! Niet zo groot en massaal, een leuk zwembadje met genoeg ligbedjes (tenminste in een apartementencomplex gaan veel mensen er ook wel vaak een dagje op uit. In tegenstelling tot de mensen in een echt supergroot hotel die hun handdoek om 6 uur 's ochtends neer moeten leggen, omdat er anders geen plek is :+ ). Heeeerlijk dichtbij het strand (3min lopen), 's avonds lekker de boulevard aflopen richting Ataturk/de haven/Barstreet.
We zaten er echt heerlijk! _/-\o_

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:11

charissiej schreef:
Ook ik ben mijn koffer aan het pakken. A.s. dinsdag ochtend om half 6 vliegen we richting Side Kumkoy beach resort voor 14 dagen! Heerlijk! Heb er zin in!

Hee wat leuk dat is 3 minuten met de auto van ons, en 10 minuten lopen. Wij zitten in het Commodore elite resort in side.
Wij vliegen donderdag terug.