Wij rijden aan rond 5 uur is de bedoeling, volgens mij (ligt aan t weer enzo) zijn we dan net iets voordat we het huisje in mogen op de plaats van bestemming
Wij gaan altijd rond een uur of 5 weg 's ochtends en dan met wat korte pauzes in een keer doorrijden. Dit jaar gaat er nog een vriend van m'n broertje mee, dus vriendlief en ik gaan met de trein. Kunnen later weg en komen eerder aan dus ben wel benieuwd of t relaxt gaat
Wij gaan vaak rond 10 uur 's avonds weg, komen we 's ochtends aan. Even slapen en dan 's middags de pistes op. Vind het rijden nooit zo'n drama. Vooral als ik zelf rijd en iedereen slaapt. Heerlijk doorrijden in Duitsland, leuke cd er in. En kijken hoe lief je vrienden liggen te slapen
Wij rijden vrijdags rond 10 uur 's ochtends weg. Dan kunnen we donderdags carnaval op de voetbalclub vieren en de laatste dingen inpakken. We overnachten altijd op de duits/oostenrijkse grens, daar zijn we vaak rond 17/18.00 uur, als het meezit. En dan de volgende dag rustig douchen en ontbijten en dan rijden we verder, dan zijn we vaak rond 11 uur bij de skilift waar al onze spullen inmoeten.
We gingen altijd om 6u 's avonds weg met de bus en dan kwamen we rond 8u aan in Oostenrijk en gelijk de piste op nu gaan we wat eerder weg en chillen we m de eerste dag zonder piste (dat vind ik denk alleen wat minder kan niet meer wachten dan)
ben onderweg naar de stad, wollies halen om mutsies te haken
Mitch_Beauty
Geplaatst: 25-11-11 14:24
Gaaf zeg! Dan kan je zo van je ski's je hotel inrollen en andersom
Dat is altijd balen he? Als ik er ben wil ik ook echt gelijk knallen, is de rest het alleen niet mee eens
capopjekop
Geplaatst: 25-11-11 14:27
Mitch_Beauty schreef:
Gaaf zeg! Dan kan je zo van je ski's je hotel inrollen en andersom
Dat zeker, enige nadeel is dat je niet zomaar even kunt apresskiën. Nu scheelt het dat we met een man of 30/35 er zijn en dat ze vaak de schneebar voor ons open houden (waar ook regelmatig leuke boardleraren biertje pakken ). Als we gaan stappen kunnen we tot halverwege de piste komen met de taxi. Het laatste stuk moeten we klimmen. Al is dat na een avondje stappen wel grappig
Iemand vroeg iets over de spullen van Scapino.. Ik denk dat je het vooral voor de prijs moet doen Het is goedkoop en dat zie je vast wel terug in de kwaliteit.. Ik koop het daar vooral omdat het mijn 1e jaar is en ik eerst eens wil zien hoe het me bevalt.. Dan ga ik geen 150 euro aan een jas uitgeven als ik hem ook voor 50 kan kopen Maar kan me voorstellen dan wanneer ik vaker ga, ik wel voor meer kwaliteit zou gaan
Wij gaan al een dag eerder rijden en nemen voorbij munchen een hotel. Er gaan 2 kleine kinderen mee en voor hun ritme is dit fijner en je komt natuurlijk veel relaxter aan 1 stel komt een dag later omdat zij juf is en vrijdags nog een ochtend moet werken..
Ja, en als je uit Drenthe moet komen is het natuurlijk ook wel een stuk verder als zuid-oost Brabant. Vorig jaar waren we met de terugweg echt supersnel thuis. Uit het huisje, dag skiën, omkleden, eten en rijden maar. En natuurlijk lachen om de mensen die op heen reis wel in de file staan. Op de een of andere manier hebben ik en mijn vriend nooit file (of echt superkort). We hebben er toen vanuit Konigsleiten een uur of 7 op gereden + verkeerd rijden
Je zit vanaf hier wel zo in Duitsland. Wij gaan vaak bij Nieuw Amsterdam de grens over. Vorig jaar zijn we vanuit Wijchen vertrokken, dat scheelde wel idd.