Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:34

Ik meld me ook weer, ik ga halve weg november of begin december een weekendje :)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:07

ik wil ook weer!
waar halen jullie de aanbiedingen vandaan?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:42

_Marjon_ schreef:
Ik ben weer aan het uitrekenen wat voor mij het 'goedkoopst' is...

Wil het liefst begin oktober zo ongeveer.. Anders begin november (kan vanaf oktober pas vakantie nemen en ga eind oktober al naar Europapark)
Dan wil ik het liefst 3/4 dagen Disney waarvan sowieso 2 volledige dagen en evt 1 of 2 halve... (liefst 2 natuurlijk)

Mijn abonnement is al een tijdje verlopen, dus moet weer een nieuwe keuze maken.

Of... een goedkoop hotelletje in de buurt boeken (zou dan waarsch weer Residhome prestige worden, netjes en niet duur!), en dan een Fantasy abonnement a 139 kopen. (voor mijn vriend dan ook?!)
Of.... 3 nachten in een Disney hotel, waar kaartjes bij in zitten..
Had gekeken voor Sequoia Lodge, de goedkoopste kamers. En dan nog was ik 20/30 p.p. duurder uit, als dat ik een abonnement zou kopen.... :\

Maar goed, dan is het alleen de moeite om dus 3 nachten/4 dagen te gaan, anders is losse kaartjes/hotel arrangement goedkoper...

Wil je vaker gaan dan zou ik de optie doen om een jaarkaart te nemen :j

Ik heb geboekt via Oad die heeft wel eens leuke aanbiedingen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:15

Ook ik heb geboekt via OAD. Een paar keer per jaar heeft die 48 uurs stuntverkoop. Maar dat is dus nu net geweest.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:26

Wij boeken een nachtje via de Disneysite zelf. Niet direct de goedkoopste optie, maar voor ons wel de handigste, omdat we persé maandag&dinsdag het park inwillen en za&zo Parijs zelf.

Heeft iemand tips voor een hotel in Parijs? Zit druk rond te zoeken, maar vind het érg moeilijk, ben totaal onbekend in Parijs en dus ook geen idee welke wijken leuk zijn :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:43

Daar kan ik je niet mee helpen. Ik zag wel hier op bokt een ander topic over Parijs. Misschien is daar iets te vinden.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:02

Nog eventjes terugkomend op de foto's, ik heb ze bij Foto.com besteld en ook deze zijn niet denderend :n
Nu is de prijs daar ook wel naar, ze zijn niet duur maar het is op sommige foto's best wel erg!
Vorig jaar heeft mijn vriend foto's van mij en mijn 2 broertjes gemaakt met zijn camera (hij doet wel vaker fotoshoots) en de foto's waren super! De zwart-wit foto's zijn niet om aan te zien! echt heel triest eigenlijk :=
Ga nog wel een mailtje naar foto.com sturen, maar goedkoop is toch weer duurkoop. Gelukkig zijn het foto's voor in een simpel album en heb ik geen vergrotingen besteld, die ga ik nog wel bestellen maar dan op een site die beter is (en duurder)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:02

Balen Marley!
Ik ben vandaag bezig geweest met het vullen van mijn foto album maar ik hou ruimte over :+

Ik zal mijn zus vragen of als zij gaat begin Oktober of zo nog foto´s wil maken _O-

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:27

Sinds ik een digitale camera heb, laat ik eigenlijk nooit meer foto's printen. Als het de moeite waard is, maak ik een fotoboek (digitaal). Die pakken we er nog best vaak bij.
Wel had ik laatst een paar fotocollages bij de hema gemaakt en besteld, die waren prima trouwens.

Nog 6 weekjes!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:58

Waneer ging jij ook alweer?
Mijn zus gaat 2 Oktober tot 5 Oktober met de trein.

Dan zit ik al weer in Londen <3

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:58

Hihihi ik heb hier ook nog ruimte over in het Disney, moeten we toch nog maar eens terug :))

Ik vind het heerlijk om foto's af te drukken en in te plakken, beetje knippen en plakken heerlijk!!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:06

paddington schreef:
Waneer ging jij ook alweer?
Mijn zus gaat 2 Oktober tot 5 Oktober met de trein.

Dan zit ik al weer in Londen <3

Wij gaan dus een weekje eerder, 26 t/m 29 september. Helaas nog net geen Halloween, maar misschien zien we er alvast wel al iets van.

Jij naar London, vervelend voor je :+
Neehoor, leuk! Hoe lang ga je naar London en met wie?

Dat knippen en plakken doe ik dan ook, maar dan digitaal. Ik vind het leuk om zo'n boek te maken.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:13

Ja ik vind het ook heerlijk hoor dat gefrummel met foto´s al kreeg ik commetaar dat
ik geen 1 foto van mij in een lijstje had gedaan maar ik heb een hekel aan foto´s van mijn eigen.

Ik ga samen met mijn vriend van 30-9 t-m 3-10 een lang weekendje <3

Mijn zoonlief blijft bij oma en opa dus ff met zijn 2en op stap.
Al heeft hij al een waslijst doorgeven wat hij allemaal wil hebben uit Londen :+

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:19

Klinkt goed hoor, een weekendje weg naar London. Daar ben ik helaas nog nooit geweest.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:28

Ik kom er elke jaar wel de laaste jaren en vroeger gingen we altijd in Engeland op vakantie dus
dan werdt Londen ook altijd meegenomen.

Ik vindt het een heerlijke stad om in te lopen en dingen te ondernemen.
Ik ben nu op zoek naar dingen die ik nog niet gezien heb en dat zijn er nog een heleboel :wow:

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:55

paddington schreef:
_Marjon_ schreef:
Ik ben weer aan het uitrekenen wat voor mij het 'goedkoopst' is...

Wil het liefst begin oktober zo ongeveer.. Anders begin november (kan vanaf oktober pas vakantie nemen en ga eind oktober al naar Europapark)
Dan wil ik het liefst 3/4 dagen Disney waarvan sowieso 2 volledige dagen en evt 1 of 2 halve... (liefst 2 natuurlijk)

Mijn abonnement is al een tijdje verlopen, dus moet weer een nieuwe keuze maken.

Of... een goedkoop hotelletje in de buurt boeken (zou dan waarsch weer Residhome prestige worden, netjes en niet duur!), en dan een Fantasy abonnement a 139 kopen. (voor mijn vriend dan ook?!)
Of.... 3 nachten in een Disney hotel, waar kaartjes bij in zitten..
Had gekeken voor Sequoia Lodge, de goedkoopste kamers. En dan nog was ik 20/30 p.p. duurder uit, als dat ik een abonnement zou kopen.... :\

Maar goed, dan is het alleen de moeite om dus 3 nachten/4 dagen te gaan, anders is losse kaartjes/hotel arrangement goedkoper...

Wil je vaker gaan dan zou ik de optie doen om een jaarkaart te nemen :j

Ik heb geboekt via Oad die heeft wel eens leuke aanbiedingen.

Als het aan mij ligt wel, maar daar moet vriendlief het ook mee een zijn... Dus dan ben ik ook weer bang dat ik het er niet uit ga halen.
Hij heeft zelf ook al een abbo op de Efteling maar denk dat hij Disney niet direct ziet zitten..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:06

Maar Seqouia Lodge is toch ook neit de goedkoopste? Santa Fé is dacht ik de goedkoopste daar en dat was op zich prima, geen luxe kamer maar prima te doen hoor :)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:13

Idd Santa Fe is prima te doen maar ik vind Seqouia Lodge toch net iets meer sfeer hebben :D
Maar uiteindelijk heb ik ook voor de goedkoopste gekozen hoor omdat de prijs voor mij toen belangrijker was.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:06

In mei in het santa fe gezeten, was prima :)

Net terug van vakantie. Maandag naar het Europapark geweest. Erg grappig park. Beetje een combi van Walibi en de Efteling en dan ter grote van Disney ongeveer :)
Gave achtbanen, bijzondere rij constructies, veel gelopen en lol gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet doodgraag nog eens terug wil.
Maar als je gaat, zeker gaan eten in het Foodloop restaurant! Hilarisch! Zit in het blauwe kegelvormige gebouw in het park, naast de achtbaan om de blauwe cilinders. Echt een ervaring om niet te vergeten.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:17

mbkaatje schreef:
Wij hebben in Cheyenne gezeten. De sfeer van Cheyenne trok mij iets meer aan dan Santa Fe. Cheyenne is mooi opgezet, echt een cowboydorp. Vooral voor kinderen is dat erg leuk, alhoewel ik het ook leuk vond hi hi. De kamer was eenvoudig en vooral de badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken, maar ik vond het al met al prima te doen. Bed is niet al te groot, maar ik heb er erg lekker geslapen. Ontbijt is ook eenvoudig, maar ook daar kon ik prima mee uit de voeten.

Kort gezegt vond ik het prima en ik zou er zo weer in gaan. Mijn vriend vond het een stuk minder. Wij gaan in september weer. Met een 48-uurs stuntverkoop kon ik 50% korting krijgen en zitte we nu in Hotel New York. Ben erg benieuwd of dat zoveel beter is.

Als ik je zo hoor dan zal new york je heel goed bevallen!
Badkamer was super netjes en schoon en ontbijt was echt heerlijk! :D
At me daar sochtends helemaal vol :=

owja en wij hadden een 1.80 bed 8-)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:29

Wij hebben ook zojuist onze midweek naar parijs/disney geboekt!

We gaan in september, van maandag tot en met vrijdag, in hotel Vienna International Magic Circus.
Daarbij dan 2 dagen Disney, de rest van de dagen gaan we naar parijs, maar verblijven we wel in dat hotel.
We gaan door de weeks dus hopelijk is het dan iets rustiger in Disney!
Kijk er echt naar uit :D

Iemand ervaringen met dat hotel?

We hebben trouwens geboekt via Kras, heb overal gezocht maar daar kwamen we toch het voordeligst uit :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:21

volgens mij heeft albelli wel goeie kwaliteit foto's

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 09:51

anne_bento schreef:
Wij hebben ook zojuist onze midweek naar parijs/disney geboekt!

We gaan in september, van maandag tot en met vrijdag, in hotel Vienna International Magic Circus.
Daarbij dan 2 dagen Disney, de rest van de dagen gaan we naar parijs, maar verblijven we wel in dat hotel.
We gaan door de weeks dus hopelijk is het dan iets rustiger in Disney!
Kijk er echt naar uit :D

Iemand ervaringen met dat hotel?

We hebben trouwens geboekt via Kras, heb overal gezocht maar daar kwamen we toch het voordeligst uit :D

Niet precies dat hotel, wij hebben in het Vienna International Dream Castle gezeten, dat zit er naast. Het zijn echt hele mooie nieuwe hotels, met schone en ruime kamers. Het is ons toen erg goed bevallen.

Aangezien beide hotels onder dezelfde vlag staan, vermoed ik dat het hotel waar jullie zitten niets anders zal zijn.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:43

Dat hotel ken ik ook niet, maar het ziet er altijd wel goed uit. Lijkt mij wel een aanrader.
Wanneer ga je in september?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 13:52

Ja als ik de beoordelingen lees zou het goed moeten zijn :) ach en hoeveel ben je nou al met al in je hotel? vrij weinig denk ik :) Als het er maar schoon is.

We gaan van 12 tot en met 16 september