Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Ik ben weer aan het uitrekenen wat voor mij het 'goedkoopst' is...
Wil het liefst begin oktober zo ongeveer.. Anders begin november (kan vanaf oktober pas vakantie nemen en ga eind oktober al naar Europapark)
Dan wil ik het liefst 3/4 dagen Disney waarvan sowieso 2 volledige dagen en evt 1 of 2 halve... (liefst 2 natuurlijk)
Mijn abonnement is al een tijdje verlopen, dus moet weer een nieuwe keuze maken.
Of... een goedkoop hotelletje in de buurt boeken (zou dan waarsch weer Residhome prestige worden, netjes en niet duur!), en dan een Fantasy abonnement a 139 kopen. (voor mijn vriend dan ook?!)
Of.... 3 nachten in een Disney hotel, waar kaartjes bij in zitten..
Had gekeken voor Sequoia Lodge, de goedkoopste kamers. En dan nog was ik 20/30 p.p. duurder uit, als dat ik een abonnement zou kopen....
Maar goed, dan is het alleen de moeite om dus 3 nachten/4 dagen te gaan, anders is losse kaartjes/hotel arrangement goedkoper...
paddington schreef:Waneer ging jij ook alweer?
Mijn zus gaat 2 Oktober tot 5 Oktober met de trein.
Dan zit ik al weer in Londen
paddington schreef:_Marjon_ schreef:Ik ben weer aan het uitrekenen wat voor mij het 'goedkoopst' is...
Wil het liefst begin oktober zo ongeveer.. Anders begin november (kan vanaf oktober pas vakantie nemen en ga eind oktober al naar Europapark)
Dan wil ik het liefst 3/4 dagen Disney waarvan sowieso 2 volledige dagen en evt 1 of 2 halve... (liefst 2 natuurlijk)
Mijn abonnement is al een tijdje verlopen, dus moet weer een nieuwe keuze maken.
Of... een goedkoop hotelletje in de buurt boeken (zou dan waarsch weer Residhome prestige worden, netjes en niet duur!), en dan een Fantasy abonnement a 139 kopen. (voor mijn vriend dan ook?!)
Of.... 3 nachten in een Disney hotel, waar kaartjes bij in zitten..
Had gekeken voor Sequoia Lodge, de goedkoopste kamers. En dan nog was ik 20/30 p.p. duurder uit, als dat ik een abonnement zou kopen....
Maar goed, dan is het alleen de moeite om dus 3 nachten/4 dagen te gaan, anders is losse kaartjes/hotel arrangement goedkoper...
Wil je vaker gaan dan zou ik de optie doen om een jaarkaart te nemen![]()
Ik heb geboekt via Oad die heeft wel eens leuke aanbiedingen.
mbkaatje schreef:Wij hebben in Cheyenne gezeten. De sfeer van Cheyenne trok mij iets meer aan dan Santa Fe. Cheyenne is mooi opgezet, echt een cowboydorp. Vooral voor kinderen is dat erg leuk, alhoewel ik het ook leuk vond hi hi. De kamer was eenvoudig en vooral de badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken, maar ik vond het al met al prima te doen. Bed is niet al te groot, maar ik heb er erg lekker geslapen. Ontbijt is ook eenvoudig, maar ook daar kon ik prima mee uit de voeten.
Kort gezegt vond ik het prima en ik zou er zo weer in gaan. Mijn vriend vond het een stuk minder. Wij gaan in september weer. Met een 48-uurs stuntverkoop kon ik 50% korting krijgen en zitte we nu in Hotel New York. Ben erg benieuwd of dat zoveel beter is.
anne_bento schreef:Wij hebben ook zojuist onze midweek naar parijs/disney geboekt!
We gaan in september, van maandag tot en met vrijdag, in hotel Vienna International Magic Circus.
Daarbij dan 2 dagen Disney, de rest van de dagen gaan we naar parijs, maar verblijven we wel in dat hotel.
We gaan door de weeks dus hopelijk is het dan iets rustiger in Disney!
Kijk er echt naar uit
Iemand ervaringen met dat hotel?
We hebben trouwens geboekt via Kras, heb overal gezocht maar daar kwamen we toch het voordeligst uit