Ik ben weer terug in ons koude kikkerlandje. Brrrr
Van 26-07 tot 02-08 naar Alanya geweest. In hotel kleopatra bebek. De kamer stelde niet veel voor, maar daar hadden we ons ook niet op ingesteld voor de lage prijs die we betaald hadden en we waren er toch alleen om te slapen. We hadden logies+ontbijt. Ontbijten kon daar tussen 08.00 en 10.00. 1e dag braaf opgestaan daarvoor terwijl we maar 3 uurtjes hadden geslapen. En gelijk besloten dat het de laatste keer was dat we daarvoor de wekker gingen zetten. Ontbijt was namelijk niet te eten..
Voor de rest hebben we echt een heerlijke vakantie gehad. Temperaturen van 45 graden en gevoelstemperatuur 50 graden! Strand lag aan de overkant van de straat, dus ideaal. Was een mooi zandstrand trouwens en schitterend blauwe zee!
Elke avond lekker bij restaurants gegeten Als je een keer hollands wil eten is bistro Floyd een aanrader. Je kunt daar heel gevarieerd en super lekker eten. Ook betaalbaar: €12,50 p.p voor een 3 gangen diner.
Wbt uitgaan hebben we ons ook goed vermaakt bij Queens garden, Beach club bellman, Murphy's, Havana club en nog andere clubs waarvan ik de naam niet meer weet.
We hebben vanwege de hitte niet heel veel trips gemaakt. We hadden een boottocht gemaakt incl. lunch €35,- p.p had achteraf goedkoper gekund als we het in de stad geboekt hadden, maar het was zeker de moeite waard!
En we zijn naar de Hamam geweest voor 15,- p.p. deze wel in de stad geboekt (Harem heette deze Hamam). Was ook zeker de moeite waard en je kreeg echt waar voor je geld. We waren 3 uur onder de pannen daar en kregen zoutkabine, sauna, ijskabine, afkoelbad, mintstoomkabine, bubbelbad, modderbad, scrub, schuimmassage en oliemassage!
Voor mij was het de eerste keer turkije, maar zeker voor herhaling vatbaar! Heb nu al heimwee naar de warmte