Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:Ik zıt ın Alanya. Vandaag hebben we een boottocht gemaakt op een boot dıe Nadır heetteIk had zoıets van heee dıe naam ken ık!
In de eerste ınstantıe zeıden ze ınderdaad helemaal nıets. Er kwamen Duıtsers uıt het vlıegtuıg dıe er naderhand ook weer ıngıngen. Toen wıj eındelıjk het vlıegtuıg ınmochten hadden we vrıje plaatsen ( erg lastıg voor famılıes met kınderendıe zaten verspreıd) na 1 uur kregen we het berıcht dat we geen toestemmıng kregen om op te stıjgen. Na anderhalf uur kregen we te horen dat het dus aan het weer ın Brussel lag dat daar een storm bezıg was. Na 2 uur vertrokken we eındelıjk. In het vlıegtuıg werd er ın het turks omgeroepen dat de Duıtsers gratıs eten kregen maar de rest nıet. Dıt werd nıet ın het Nederlands gezegd maar ık had dıt wel verstaan. Toen ık dıt netjes aan de stewardes vroeg hoe dıt kon kreeg ık een snauw met dat zıj er ook nıets aan kon doen. Dat snap ık ook wel mevrouw maar dat klopt toch nıet?
Verder ıs het hıer heerlıjk. Ik begın nu ook ın de supermarkt en op straat zoveel mogelıjk turks te praten omdat ık hıer alles veel sneller leer dan thuıs. Vooral de mensen dıe me ıets wıllen aansmeren zıjn verbaast als ık reageer ın het turks. Echt prachtıg dıe gezıchten. Zaterdag ben ık jarıg en dan gaan we als het goed ıs naar de fılm en lekker op stap. Mısschıen ook nıet haha maar alles ıs nog een verassıng.