Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 11:57

de 11e is het 'gewone' park maar tot 19:00 open, 12 & 13 wel tot 22:00 misschien kan je die parken dan beter omdraaien, studio's is kleiner, ben je sneller doorheen :)

Maris89

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:01

op vrijdag zijn we niet in de parken, alleen op 12&13 maar bedankt voor de info :) .

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:04

Maris89 schreef:
Ik ga ook op 11,12 en 13 december met mijn vriend.

Hieruit maakte ik op dat je er de 11e ook al zou zijn :)

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:17

bluebeauty schreef:
Wij zijn 26-29 november naar Disneyland geweest. Mijn schoonouders trakeerden ons.
Wij zaten in Santa Fe. Zijn er nog meer mensen die daar zijn geweest? Ik heb het idee dat dit hotel zijn beste tijd gehad heeft. Schimmel in de kitranden in de douche, haren in de hoeken van de douche, verwarming die het niet deed of loeiheet werd. De bedden waren keihard en je voelde het spiraal door het matras heen, niet fijn als je bekkenklachten hebt. Als de de douche aanzette kwam het water van alle kanten uit de slang (lek)
Zou dit nu komen omdat Santa Fe het goedkoopste hotel is?
We hadden ontbijt en eten 's avonds er bij in. Bij het ontbijt stonden we de eerste dag al een half uur in de rij. Heel druk. Mensen die als gekken broodjes graaien, chaotische bende. Het lijkt alsof ze zoveel mogelijk mensen in 1 hok proberen te proppen.
's Avonds ook erg druk bij Santa Fe. We zijn ook nog een dag in het park gaan eten (Bij iets met Plaza) Daar was het zitten veel fijner, het eten hetzelfde (koud en produktie-eten) Slappe patat, koude pizza enz.
Mijn vriend en ik willen nog een keer met z'n 2en gaan en dan zonder eten 's avonds. Vond het ook best prijzig voor 20 euro.
Hebben jullie deze ervaringen ook? Zijn er andere hotels wat echt aanraders zijn? Cheyenne misschien?
Verder was disneland zelf super! Kerstsfeer en nepsneeuw. Vrijdag was het lekker rustig, zaterdag lange wachttijden voor de attracties.

Ik ben een week voor jou geweest en was ook niet heel erg te spreken over het eten bij het hotel en in het park.. allemaal productietroep en niet te eten eigenlijk. Gelukkig zat het er bij ons gratis bij.. en ook wij werden door schoonouders getrakteerd :D Ook wij zaten in Hotel Santa Fe en voor een Disney hotel verwacht ik eigenlijk iets meer "magie". Maar ik heb prima geslapen.. meer doe je er ook niet. Als je enigzins lekker wil eten is Annette´s diner wel een aanrader in het Disney Village (gelijk voor aan). En voor het overnachten denk ik de volgende keer weer de Crockett ranche zonder eten.. dat kan je net zo goed zelf halen voor die kwaliteit. En nog een tip.... probeer door de weeks te gaan! Dit was mijn tweede keer en eerste keer in een weekend en het was soms echt te druk. Doordeweeks hoef je bijna op niks te wachten (in januari was dat). Voor mensen die nog gaan.. Heeeeel veel plezier :)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:19

Loesje88 schreef:
@C_hristel, hoezo niet? je kan toch door het karretje naar de overkant? :?

Dan kan de volgende in de rij gewoon gaan zitten.

Ja maar ik denk niet dat dat mag. Want toen dat appart het niet meer deed moesten wij ook via een andere kant naar buiten en mochten we ook niet over het karretje.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:22

Maar dan zijn het heel veel mensen... dat is wel wat anders lijkt me?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:30

Ik ben net terug van Disney :) We zijn 2 dagen in het park geweest en hebben bijna alles gezien. Geen lange wachttijden. en het hotel was super (behalve dat de verwarming constant op 30 graden stond)

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:00

Nog 5 dagen

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:11

Scum schreef:
Ik ben net terug van Disney :) We zijn 2 dagen in het park geweest en hebben bijna alles gezien. Geen lange wachttijden. en het hotel was super (behalve dat de verwarming constant op 30 graden stond)

Ja, lekker he die wachttijden. Wij konden ook vaak zo doorlopen.
In welk hotel heb je geslapen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:42

We zaten in Vienna Dream Castle.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:17

Mooi hotel volgens mij. De eerste nacht hebben wij in Hotel Kyriad geslapen. Dan rij je nog lang Dream Castle.

Best een leuk hotel, Kyriad. Maar ik vond het toch leuker om dichterbij te logeren. Later zaten we in Cheyenne, wat wat kwaliteit betreft net iets minder is als Kyriad, maar ik vond het beviel toch beter.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 00:24

Ik ben der weer, ik leef nog gelukkig maar wel ziekjes! :\
Ben aangestoken door een vriendin.. :roll:

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:47

Jammer dat je je niet lekker voelt. Had je dat ook al in Disneyland.
Hoe heb je het verder gehad?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:53

Ik had het pas vanaf gisteren, dus ik liep ook niet echt lekker door het park heen.

Erg leuk maar 2halve daagjes was er zon, en voor de rest regen :\
Wel een tip is als er iemand naar Santa Fe gaat, neem de pendelbus er naar toe! _O-
We zijn de eerste dag lopend met de koffers er naar toe gegaan, en merkte gewoon dat het aan de andere kant van het park was! :=

Ik heb 3 truien gekocht, Stitch, Jack skellington & Mickey Mouse trui.
En nog een bakvorm van Mickeys hoofd en wat andere dingen :j

Alleen ze vonden het zo vreemd dat ik zoo snel moe was :roll:
Zaterdag was ik al om 20:15uur moe, en we waren er al om 8:30 in het park, dus ze vonden het gewoon raar. :roll:

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:12

Siggislief schreef:
Ik had het pas vanaf gisteren, dus ik liep ook niet echt lekker door het park heen.

Erg leuk maar 2halve daagjes was er zon, en voor de rest regen :\
Wel een tip is als er iemand naar Santa Fe gaat, neem de pendelbus er naar toe! _O-
We zijn de eerste dag lopend met de koffers er naar toe gegaan, en merkte gewoon dat het aan de andere kant van het park was! :=

Ik heb 3 truien gekocht, Stitch, Jack skellington & Mickey Mouse trui.
En nog een bakvorm van Mickeys hoofd en wat andere dingen :j

Alleen ze vonden het zo vreemd dat ik zoo snel moe was :roll:
Zaterdag was ik al om 20:15uur moe, en we waren er al om 8:30 in het park, dus ze vonden het gewoon raar. :roll:

En hoe vond je het hotel Santa Fe?? hoelaat was je aangekomen op het park??

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:16

Het is inderdaad vermoeiend, de hele dag slenteren.

Ik vond het erg meevallen die wandeling naar het park. Cheyenne en Santa Fe zijn ongeveer even ver vanaf het park. Maar wij hebben ook een paar keer de bus gepakt, omdat best vermoeide benen hadden van al dat lopen.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:19

het is ongeveer een kwartiertje lopen :) ik vond het goed te doen :j

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:43

doom schreef:
En hoe vond je het hotel Santa Fe?? hoelaat was je aangekomen op het park??

Ik vond het goed te doen :j, Alleen een vriendin had haar shampoo en douche gel laten staan in de badkamer.
En ze waren s'avonds foetsie! Dus we hadden het aangegeven van ze zijn weg! Maar ze heeft niks terug gekregen..
Alleen Sanex en nog iets..Ze was er niet zo blij mee..
Wij zijn de hele tijd met de bus gegaan er naar toe en terug.

Wel is het zo dat je niet om 9:45uur naar je ontbijt moet gaan want dan zijn ze allemaal aan het opruimen en aan het schoonmaken..
Je loopt dan echt je hele ontbijt voorbij.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:58

Wat stom dat er shampoo en douchegel gestolen was. Dat had die schoonmaakster zeker net nodig. Dat hoort in ieder geval niet.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:11

Kom er dus net achter dat Chuck Wagon cafe, bij Cheyenne ligt... wij gaan daar de 2de dag eten.
denk alleen niet dat ik dat wil, wil graag in het park blijven en dacht dat dit ook in het park was.
Gewoon verkeerd gelezen.
Maar op vrijdagavond is daar toch de lichtjes parade? zogeheten night parade?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:34

Dat is inderdaad in hotel Cheyenne. Daar hebben wij ook een keer gegeten. Was aardig, maar niet super of speciaal.

Bedoel je de Fantilusion Parade? Die is volgens mij elke avond. Is beslist de moeite waard trouwens. Heel mooi! Die moet je wel een keer gezien hebben. Romantisch :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:43

Wij hadden ook in het Cheyenne dat er was gesnuffeld in onze spullen. Ik had allemaal blikjes drinken etc in de la liggen voor op de kamer en in het park. Bleek dat er een paar blikjes energy en een zak chips weg waren :+ Echt heel vaag.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:46

Bij ons was alles netjes onaangeraakt (santa fe)
Maar ik laat ook niets waardevols liggen, en de rest lag in het kastje, waar ze in principe niet in (hoeven te) komen.

Snap wel dat ze er niet veel aan kunnen doen. ze hebben zoveel personeel, dat ze vast niet 1-2-3 weten wie het heeft gedaan.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:58

Bij ons was ook niets weg, en zo hoort het ook lijkt me. Maar helaas hoor je het maar al te vaak.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:03

Ik heb alles van waarde in de kluis gegooid.

Bij mij was wel een vol flesje cola wat ik op het nachtkastje had staan gewoon opgeruimd. Lijkt me niet dat de poetsvrouw nu zo'n dorst had. Ik vond dat in ieder geval niet helemaal netjes.
De dagen daarna heb ik al mijn spullen maar in de kledingkast gezet.

Ik hoorde trouwens dat Buzz Lightyear een hele leuke atractie was. Maar die was net stuk toen wij er aankwamen. Wat was dat dan voor een attractie?