Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bluebeauty schreef:Wij zijn 26-29 november naar Disneyland geweest. Mijn schoonouders trakeerden ons.
Wij zaten in Santa Fe. Zijn er nog meer mensen die daar zijn geweest? Ik heb het idee dat dit hotel zijn beste tijd gehad heeft. Schimmel in de kitranden in de douche, haren in de hoeken van de douche, verwarming die het niet deed of loeiheet werd. De bedden waren keihard en je voelde het spiraal door het matras heen, niet fijn als je bekkenklachten hebt. Als de de douche aanzette kwam het water van alle kanten uit de slang (lek)
Zou dit nu komen omdat Santa Fe het goedkoopste hotel is?
We hadden ontbijt en eten 's avonds er bij in. Bij het ontbijt stonden we de eerste dag al een half uur in de rij. Heel druk. Mensen die als gekken broodjes graaien, chaotische bende. Het lijkt alsof ze zoveel mogelijk mensen in 1 hok proberen te proppen.
's Avonds ook erg druk bij Santa Fe. We zijn ook nog een dag in het park gaan eten (Bij iets met Plaza) Daar was het zitten veel fijner, het eten hetzelfde (koud en produktie-eten) Slappe patat, koude pizza enz.
Mijn vriend en ik willen nog een keer met z'n 2en gaan en dan zonder eten 's avonds. Vond het ook best prijzig voor 20 euro.
Hebben jullie deze ervaringen ook? Zijn er andere hotels wat echt aanraders zijn? Cheyenne misschien?
Verder was disneland zelf super! Kerstsfeer en nepsneeuw. Vrijdag was het lekker rustig, zaterdag lange wachttijden voor de attracties.
Loesje88 schreef:@C_hristel, hoezo niet? je kan toch door het karretje naar de overkant?
Dan kan de volgende in de rij gewoon gaan zitten.
Scum schreef:Ik ben net terug van DisneyWe zijn 2 dagen in het park geweest en hebben bijna alles gezien. Geen lange wachttijden. en het hotel was super (behalve dat de verwarming constant op 30 graden stond)
Siggislief schreef:Ik had het pas vanaf gisteren, dus ik liep ook niet echt lekker door het park heen.
Erg leuk maar 2halve daagjes was er zon, en voor de rest regen
Wel een tip is als er iemand naar Santa Fe gaat, neem de pendelbus er naar toe!
We zijn de eerste dag lopend met de koffers er naar toe gegaan, en merkte gewoon dat het aan de andere kant van het park was!
Ik heb 3 truien gekocht, Stitch, Jack skellington & Mickey Mouse trui.
En nog een bakvorm van Mickeys hoofd en wat andere dingen![]()
Alleen ze vonden het zo vreemd dat ik zoo snel moe was
Zaterdag was ik al om 20:15uur moe, en we waren er al om 8:30 in het park, dus ze vonden het gewoon raar.
doom schreef:En hoe vond je het hotel Santa Fe?? hoelaat was je aangekomen op het park??