knabbelgirl schreef:9/11 memorial museum is echt mijn aanrader! En als je een view from above wilt, Top of the Rock!
Daar willen we de dag na aankomst al meteen heen, ben benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik maak me ook geen zorgen om mezelf, want ik woon er niet meer, maar wel om zoveel mensen in Amerika. Immigranten, African Americans, Latino's, homo's/lesbiennes, transgenders, vrouwen, moslims en daarbij zowat iedere minderheid... Zoveel mensen lopen het risico om de weinige rechten die ze al hebben weer kwijt te raken. Denk aan het homohuwelijk dat met zoveel bloed, zweet en tranen verworven is, of de bathroom law die transgenders het leven zuur maakt en ervan weerhoudt om gebruik te maken van het gepaste toilet.
germie schreef:Ik kan er moeilijk een oordeel over geven, maar van de mensen die ik ken was het soms dat ze zeiden we kiezen uit 2 kwaden, en dan kiezen we de minst kwade. Anderen hopen dat Trump veel zal doen voor de middle class. Ik ken ook een paar Hillary stemmers, maar die waren het ook met beiden niet eens.
Op basis wat de media ons voorschotelt kan ik niet echt een oordeel vormen, ik heb het daarvoor te weinig gevolgd.