debsoleino schreef:Zijn er al mensen in Griekenland? Wij vliegen zaterdag voor het eerst naar Kefalonia!
Oe jaloers. Zo een heerlijk eiland. Voor mij nog altijd nr 1.
Vorig jaar nog geweest .
Waar logeer je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Lieve Griekenland kenners, ik heb jullie hulp nodig!
Wij zijn bijna 2 jaar geleden naar Kreta geweest, Mitsis Laguna. Fantaaaastisch, we hadden in gedachten om daar deze zomer weer mee te gaan maar dan met zijn drietjes (15-jarige zoon van vriend mee). Kosten zijn alleen zo’n €2000 pp![]()
Dat wordt echt te gek.
We zijn op zoek naar een mooi (ultra) all inclusive hotel. Eiland maakt niet uit, hoeft ook niet perse heel dichtbij een stadje te liggen. Als we ergens heen willen pakken we wel een huurauto.
Wat willen we perse wél?
- mooie zwembaden
- aan zee
- goede restaurants
- zelfregel vermaak voor de puber (gamehal, fitness)
- mogelijkheid tot familiekamer (dus twee slaapkamers)
- budget rond de €1500 pp
- periode tussen 13-23 augustus, max 7 dagen
Hebben jullie nog tips? Of juist absolute afraders?
Albertina71 schreef:De aardbeving was 62 km noord van Agios Nikolaos, dus een stuk uit de kust van Noord-Kreta. Vrienden op Zuid-Kreta waren ook wakker geworden van de aardbeving. Ons huis staat er nog
Ik heb nog niets gehoord over serieuze schade. Er zijn wel een paar straten afgezet in Heraklion stad waar een bouw in dreigt te storten en de Samariakloof is twee dagen dicht om te controleren op gevaarlijke situaties.
kosseh schreef:Albertina71, zeker een keertje heen gaan! Ik heb daar een keertje de dagtocht gereden. Was erg leuk!
Paarden zagen er ook goed uit.
Wil nog steeds terug voor de trektocht.
Dit is de directe site naar de stal:
https://www.horseriding.gr/