Was erg smerig (gup zijn knieën waren binnen 2 minuten pikzwart na wat gekruip) Schimmel op plafond en douchegordijn. Geen keukengerei. Bed was verschrikkelijk. Airco kon alleen hard en ijskoud. Ketel was zwaar verroest. Trap in de woonkamer terwijl ze wisten dat we met een dreumes kwamen. Inbraaksporen op zowel voordeur als balkondeur en die sloten dus slecht. Geen schoonmaak tijdens ons verblijf. Onbeschoft personeel.
Hotel had een 8.6..... en de eerste twee pagina's waren positief. Tot we daar waren en nog eens gingen kijken. Toen kwamen we slechtere reviews tegen maar was het al te laat.
Mmm, ja, dat herken ik wel. Dat hadden wij in Broken Hill in Australië. Prima reviews, lang van tevoren geboekt en toen we er bijna waren ineens veel slechter. Ha, was een bijzondere dag zullen we maar zeggen. Gelukkig maar één nachtje!
Ik herken het juist andersom, wij hadden in Canada een hotel met reviews waar de honden geen brood van lustten. Terwijl het hotel in kwestie eigenlijk best heel prima was.. We hebben echt vele malen slechter gehad tijdens de afgelopen twee reizen. Reviews zeggen wat dat betreft ook niet alles.
Heerlijk Yasmine! M'n oudtante gaat ook elk jaar 6 maanden naar Florida omdat het in New Jersey te koud is in de winter
Nessie
Geplaatst: 13-10-16 19:54
Hier een aantal foto's van onze reis. We zijn momenteel op Kauai (Hawaii) en vertrekken morgen naar Oahu. Daarna zullen we nog een roadtrip van San Francisco naar LA terug maken. We hebben al veel gezien, van LA tot de Grand Canyon (South Rim), Las Vegas via Route 66 een stuk naar San Diego. Hier zijn we al aardig het eiland rond geweest op Kauai en hebben de Napali kust bekeken (zie collage).
Ik vind het zelf zo in 2 etappes (zijn eerst dus rondgereden en doen dat terug weer) wel okay. Zou het niet in 1 stuk (met overstap dan) willen vliegen daarvoor is het wel erg lang!
Wij zijn na onze rondreis in het Zuidwesten vanaf LA naar Hawaii gevlogen en ik vond het heel goed te doen. De terugreis naar Amsterdam was wel lang idd, maar het was het zeker waard. Want wat was het mooi en bijzonder daar
Ik zou bijna geneigd zijn om vanuit Hawaii de andere kant op terug te gaan, met een stop in Japan. Maar goed, tijd en geld.......
Eight
Geplaatst: 14-10-16 13:45
Ik heb een week New York gekregen van mijn vriend ik heb er zoveel zin in! Ik volg dit topic zodat ik hem niet kwijt raak en kan zoeken of er mensen hier zijn die aanraders hebben!
Even een vraagje. Volgend jaar ga ik in de zomervakantie naar Amerika: SAN Fransisco - LA - Grand Canyon - Salt Lake City - Yellow Stone Park - Kallispel - Cochrane - Vancouver Island. Nu wil ik heel graag een buitenritje maken en als het mogelijk is Cow Cutting. Hebben jullie misschien nog tips, leuke ervaringen, aanraders, etc.?