USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 10:44

En het toch wel leukste van alles is. M'n zus wil me niet meer alleen laten gaan en wil ook heel graag naar New York. Dus dat reisje zit er aan te komen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 10:55

purny schreef:
En het toch wel leukste van alles is. M'n zus wil me niet meer alleen laten gaan en wil ook heel graag naar New York. Dus dat reisje zit er aan te komen

Omdat je bij Starbucks van die trap bent afgedoken of zo? Goeie deal! :+

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 10:59

Kijk dat is gezellig Purny!!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 14:45

Gaaf Yasmine!! :):)

Hihi dat heb je goed geregeld Purny

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:16

Leuk, Yasmine, ik had er ook naar gekeken voor november. Maar 4x per jaar op vakantie is toch wat te gortig. :+

Purny, goede deal.

Wendy's heeft anders uitstekende salades. :j
IHOP vind ik ook niet veel, dan ga ik liever bij Denny's ontbijten.

Persoonlijk vind ik die losse restaurantjes vaak tegenvallen. Wij hebben een aantal keren bij restaurants gegeten die hoog gewaardeerd werden op TA en Yelp en ik vond dat vaak tegenvallen dus dan maar liever naar de veilige ketenrestaurants.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:57

Wij hadden een burger21 en iets van Red Robin oid waar we terug zijn gegaan.

Ontbijt gewoon yoghurt of iets zoiets.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:39

Wat een goede deal Yasmine!

Ik ben momenteel wel fan van Jack-In-The-Box (fastfood) en dan vooral de Oreo shakes
Afbeelding

Alleen niet te vaak halen, durf niet eens te kijken wat er in zit aan calorieën. Gaat nog een dikke dot slagroom in ook!

Twee weken terug voor het eerst een Float gehad. Cola met vanille ijs! Het leek me helemaal niks, maar na een slokje van iemand anders was het toch wel lekker :+

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:45

Wij gaan toch ook vaak naar de vertrouwde ketens. Soms is er wel een leuk, verrassend restaurantje dat we via Tripadvisor of een tip van hotel/campingeigenaar vinden, maar vaak willen we gewoon weten wat we gaan eten. Vaak eten we gewoon iets in het hotel of uit de koelbox/koelkast, zoals een yoghurtje voor ontbijt of een salade als lunch.

Onze favorieten: Denny´s en Mimi´s Café voor ontbijt. Voor lunch of diner: Outback Steakhouse, Cheesecake Factory, Olive Garden, Applebee´s of een local steakhouse.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:52

Plaats ik net die reactie over Oreo shakes komt m'n vriend er eentje brengen <3 Alsof ie gedachten leest!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:04

Ik heb me verbaasd over de onooglijk en ongezellig ogende restaurants waar ik in nederland nooit binnen zou stappen, maar die hier goed eten wisten te maken. Je hoeft niet naar een keten te gaan.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:22

Gaaf Yasmine en Purny! Goed bezig!!

Misschien wel het leukste restaurantje waar we gegeten hebben was een steakhouse in een minuscuul dorpje vlak voor we voor een aantal uur letterlijk de middle of nowhere door gingen in Colorado. Restaurantje was een tip van de rancher, om even goed te lunchen voor we letterlijk niks meer tegen zouden komen.
In het steakhouse zat inderdaad de sheriff ook te lunchen, dus die graadmeter klopte. :)) de tijd had er zeker 30 jaar stilgestaan qua interieur en muziek. Geweldig! De serveerster was stomverbaasd dat we buitenlands waren en dat we op vakantie waren. Hier??? Nouja op doorreis :)) het was ook echt een mini dorpje.
Het eten was echt super, ook wel echt véél maar zo'n lekker broodje als daar ben ik de rest van de reis niet meer tegen gekomen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:51

Al dat geklets over restaurants... nou mis ik al die gave tenten daar!

Joe's Crab Shack, The Red Lobster, Olive Garden, Cheesecake Factory (nog nooit aan dessert toegekomen, laat staan cheesecake!), The Spaghetti Factory... Ik heb geen probleem met eten daar, sterker nog, het is maar goed dat we de steden altijd afwisselen met dagen door NPs trekken enzo, want dan teer ik dagenlang op wat cheape stuff uit supermarkten. Dat heft elkaar een beetje op qua hoeveelheid eten, anders zou ik tonnetje rond van vakanties terugkomen. :o

Vooral het gemak waarmee je daar "luxe" seafood e.d. kan eten i.v.m. Nederland, en de prijzen, is altijd een grote plus bij vakanties in de VS.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:54

Ik probeer wel bij lokale restaurants te gaan. Ik heb altijd Yelp op mijn telefoon staan, een app die je de restaurants en cafés in de buurt toont met reviews erbij. Zo heb ik al heel wat leuke plekjes gevonden :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:21

Zo doen wij het ook inderdaad Yasmine. Van die ketens word ik nooit warm. Behalve de Bubba Gump Shrimp Factory. Dat vonden wij wel erg leuk!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:58

Grappig dat dat zo verschilt per persoon. Ik heb juist geen goede ervaringen met Yelp en Tripadvisor. Viel iedere keer vies tegen dus ik kijk er niet eens meer naar.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:28

Wij houden ook best eens van een uitstapje naar een onbekend restaurant, maar na bijna 7 weken in Australië met veel tegenvallers (ook via Tripadvisor), waren we blij in Amerika weer te weten wat we waar konden gaan eten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:35

Dat soort kanalen zijn ook helemaal niet relevant vind ik. Wat ik goed en lekker vind kan de ander niet te eten vinden. Zelfde met accomodaties

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:52

Fitzroy schreef:
Ik ben dol op ketens zoals Outback, TGI, en Ruby Tuesday, daarvan vind ik de saladbar erbij top. Verder nog Applebees als goedkoper alternatief.
Maar de Cheesecake Factory blijft nr. 1, heeeerlijk!
Mac doen we een enkele keer, maar Five Guys is een goed alternatief.

Ik ga onmiddelijk googlen *\o/* *\o/* *\o/*

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:07

purny schreef:
Dat soort kanalen zijn ook helemaal niet relevant vind ik. Wat ik goed en lekker vind kan de ander niet te eten vinden. Zelfde met accomodaties

Voor de 1 wel, voor de ander niet. Ik merk dat ik bijna altijd op 1 lijn zit met de gebruikers van Tripadvisor (wel even kijken naar de demografie van de andere gebruikers) en dan wordt het best betrouwbaar.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:08

Ik ben het ook niet met je eens Purny. Ik gebruik Tripadvisor en ook bijvoorbeeld de reviews van Booking.com juist heel vaak en heel bewust als ik accomodaties zoek. Ze geven vaak hele goede informatie, juist omdat andere reizigers dingen benoemen die voor mij belangrijk zijn.

Als ik bijvoorbeeld lees over harde bedden, veel herrie van een weg naast een hotel, vieze toiletten of iets dergelijks, dan haak ik af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:09

Daarbuiten staan er meer dingen op dan subjectieve meningen he. Als een restaurant niet hygienisch is of het vlees standaard gebakken tot het een lapje rubber is, dan is het heel fijn om dat van tevoren te weten via dat soort websites.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:33

Qua accommodatie ben ik het ook niet helemaal met je eens, qua eten wel.
Ook trouwens bij accommodaties neem ik de beoordelingen met een korreltje zout. Als ik op TA een slechte beoordeling zie vanwege roomservice die 5 minuten te laat is, dan doe ik daar niets mee. Er zitten soms ook zeurpieten tussen. Tegelijkertijd weet ik ook dat als een bedrijf/hotel alleen maar goede en zeer goede waarderingen heeft, dit ook bijna niet kan kloppen. Ik heb dat zelf ondervonden. Had een slechte review afgegeven bij een bedrijf dat alleen maar goede beoordelingen had en ben serieus bedreigd door de eigenaar van het bedrijf. Daarna heb ik mijn account en al mijn beoordelingen en dat waren er inmiddels 50 op TA laten verwijderen en opheffen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:42

Wij probeerde op booking een slechte review voor ons laatste hotel te plaatsen. Maar laagste wat kon was een 2.5
Hoe meer woorden je in het "positieve" vakje zet, hoe hoger het cijfer wordt. Of je wil of niet

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:56

Wij aten wisselend bij lokale tentjes of bij ketens. Spaghetti Factory en Cheesecake Factory waren wel echt favoriet :9 Maar hebben in Moab heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant en de dag erna bij de Mexicaan, en in Vancouver zaten we in een onooglijk restaurantje vlak bij de haven waar we echt fantástische pasta met zalm hadden.

Dit jaar geen grote reis ivm andere grote uitgaven, en volgend jaar zakken we af in plaats van dat de de plas oversteken. Marokko is ook nog eens op 3,5 uur vliegen, dat scheelt nogal :))

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:00

Oreo shake??? Zooooo dat ziet er lekker uit :D