Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:xFioon schreef:Klinkt goed keet
Wij zijn nu in Tucson, ongeveer op de helft van onze reis. Viel ons vandaag op dat de boodschappen hier een stuk goedkoper zijn, SF, Santa Cruz, LA en Santa Monica waren hartstikke duur met eten. Zowel avond eten (uit eten/ fastfood) als gewoon een simpel brood met plakje ham was amper te betalen daar!
Vandaag zijn we op een ranch, dus morgen ochtend gaan we paardrijden en dan door richting sedona
Ik heb er een paar dagen over zitten peinzen......en toch herken ik het niet, dat van die prijzen.
Ja, CA is als regel iets duurder dan (bijvoorbeeld) FL, maar als je goedkoop en goed wil eten zou dat toch ook in CA moeten lukken. Ik gebruik Tripadvisor en ik moet toegeven, ik steek ook wel een half uurtje per dag in het vinden van een goed en goedkoop restaurant, maar dan lukt dat ook wel.
Bovendien vind ik het leuk om een echte 'hole in the wall' te vinden. Zoals deze in Carmel https://www.tripadvisor.com/Restaurant_ ... ornia.html .....met 15 zitplaatsen ECHT een hole in the wallmaar uitstekend eten voor minder dan $15 p.p. inclusief drank en tip. Carmel is wel een tourist trap, dus het is vrij eenvoudig om daar een kapitaal achter te laten. Des te leuker als je dat dan niet doet en geweldig lekker eet.....
Nessie schreef:Cowboy55 schreef:
Even nieuwsgierig: vlieg je van daaruit verder?
Niet direct vanuit LA, we blijven eerst daar vervolgens gaan we naar de Grand Canyon (bij GC Village), daarna naar Las Vegas en vanuit San Diego vliegen we naar Kauai. Vervolgens naar Oahu terug op Oakland en via San Francisco met de auto terug naar LA.
Emmaa_ schreef:Wij hebben maar een keer bij McDonalds gegeten (we wouden heeeeel graag een keer naar de Amerikaanse Mac)<KNIP>
Cowboy55 schreef:Emmaa_ schreef:Wij hebben maar een keer bij McDonalds gegeten (we wouden heeeeel graag een keer naar de Amerikaanse Mac)<KNIP>
Heb ik ook eens gedaan om dezelfde reden. Was een bijzondere ervaring in die zin dat wij eindigden bij een Mac in de buurt van Roxbury, de 'zwarte' wijk van Boston. Best raar als je de enige 'witten' bent in de Mac.......
Nadir schreef:Als je bijv bij een Olive Garden gaat eten in een klein plaatsje of de vestiging op Times Square dan loop je echt wel tegen een behoorlijk prijsverschil aan. Voor hetzelfde eten. Maar goed, dat is ook logisch. Het viel ons wel op destijds, dus ik begrijp wat ze bedoelt.
Mooie vangst Purny
Keet schreef:Ben nogal picky en als ik een restaurant er dubieus uit vind zien, gaan we er niet etenWil niet 2 dagen ziek worden van het eten op vakantie
purny schreef:Ik kwam een zaakje tegen waar best wel veel volk aan de bar stond. Ik dacht dat het toen wel goed eten zou zijn. Uiteindelijk was ik de enige klant boven in het restaurant gedeelte. Eten smaakte best vond ik. Maar dat was misschien ook wel omdat ik vrij vroeg was