USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:11

Oeh ik ga op zoek!

Keet

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:31

Afbeelding
wij hebben vooral twizzlers en redvines mee. En geshopt voor gups

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 16:42

Gatver, dat mensen zoiets eten als ontbijt :P |(

Leuk Keet! Heb je al een kort reisverslag voor ons? Of foto's?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:37

Neuh, als ik weer achter een pc zit :+ einde van de week. Mobiel of tablet typt zo rot

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:28

Laatste lunch bij Trump grill in de Trump tower. Vanmiddag richting vliegveld en dan naar huis. Gister heb ik de one World Observatory bezocht. Het gaafste vond ik echt dat je nadat je een film hebt gezien je in eens oog in oog staat met de hoogte en de view

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:16

Oef, Trump ... daar zou ik niet willen eten :-) Ik vind hem zo eng!

Maar goede reis Purny, ik hoop dat je toch nog genoten hebt van je vakantie ondanks je pech.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:28

Florida was ook bijzonder Trump minded. Maar vond er nog niet veel voor de president verkiezingen. Wel voor de musquito control, judge, senator, mayor.
Pas aan het einde begonnen de Trump bordjes op te duiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:47

Vannacht het eerste debat he, daarna zal het wel wat meer losbarsten. Je ziet dat Trump gigantisch aan het inlopen is op Hillary dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:54

Ik ga zeker kijken vannacht (of opnemen en morgen kijken). Hoop toch zeker dat de mensen tot bezinning gaan komen daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:56

knabbelgirl schreef:
Ik ga zeker kijken vannacht (of opnemen en morgen kijken). Hoop toch zeker dat de mensen tot bezinning gaan komen daar!

Mijn wekker staat om 10 voor 3, is de bedoeling dat ik wakker word om te kijken :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:08

MoniqueT schreef:
Oef, Trump ... daar zou ik niet willen eten :-) Ik vind hem zo eng!

Maar goede reis Purny, ik hoop dat je toch nog genoten hebt van je vakantie ondanks je pech.

Heb hem ook niet gezien. Maar de lunchemenu was best goedkoop. 3 gangen voor 25 dollar.
Toch gelukkig genoten nog. Wel gestrompeld van hier naar daar. Maar ik ben gaan smeren met arnica en dat helpt wel. Alleen denken mensen dat ik door m'n vriend in elkaar ben geslagen :+.
Val ik niet van m'n paard dan val ik wel van de trap

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:12

Ik had door de Space Mountain in Disney compleet blauwe bovenarmen. Werd soms ook wat achterdochtig naar gekeken.
Wat een rotachtbaan zeg.... versie in Parijs was echt stukken beter en vloeiender. Was nog bijna mijn bril kwijt ook :x

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:13

Ben je nog naar die baseball wedstrijd geweest Purny?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:28

MacavityL schreef:
Ben je nog naar die baseball wedstrijd geweest Purny?

Jup. En ze hebben verloren. Plus dat ik niet echt iets van de wedstrijd snapte. Maar er waren cheerleaders en het was een hele happening.
Ik ben wel na een half uur weggegaan omdat ik echt heel veel last van m'n knie en arm had

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:29

Ben ook heel benieuwd naar het debat vannacht. Hoop dat Hillary niet teveel fouten maakt en Trump heel veel stomme uitspraken. Die man lijkt me echt niet goed voor de wereldvrede.

Wij zagen afgelopen maart juist wel veel bordjes met Trump in FL en dat was alleen nog maar voor de republikeinse voorverkiezingen dus ik denk dat er nu wel helemaal veel staan waar wij zaten.

Purny, goede reis terug.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:33

Wij zijn in en om Orlando Tampa Ft Meyers de Keys en Miami geweest. Als we 5 bordjes hebben zien staan voor hem is dat het wel.
Op een wapenbeurs zagen we een hoop pro Trump en anti Obama. En bij Kmart stonden terracotta beeldjes van Trump Clinton en Obama om je eigen tuinkers te kweken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 22:18

O en voor degene die zei dat je zonder sunpass niet in omgeving kon rijden zat er naast. Dat kan prima als je de tolweg maar niet op gaat. Dat is prima te doen.
Je kan wel niet meer met cash betalen daar in de buurt. Dus als je gebruik maakt van de tolweg gaat dit per sunpass of Toll by plate.

We hadden een Chevrolet Impala LE 5deurs als huurauto. Wat een kofferbak zeg.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 06:05

Volgens mij had niemand dat gezegd? Natuurlijk kun je zonder Sunpass rijden, alleen doe je overal veel langer over, althans in de omgeving Miami.
Het is altijd mogelijk om tolwegen te ontwijken, wij zouden er alleen niet blij van worden. En die paar dollar op je totale vakantiebudget kost je nou ook de kop weer niet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:36

Ach, ik ben de laatste keer in Orlando zelfs noodgedwongen (ik had alleen maar papiergeld en het kreng moest muntgeld hebben) langs een onbemand tolpoortje zonder slagboom gereden.

Achteraf heb ik begrepen dat de overheid dan de license plate checkt en als het een huurauto is die 'eens een keer' zo'n overtreding begaat, ze redeneren van 'bloody foreigners' en het daar dan bij laten. Ik heb in elk geval niks meer gehoord van mijn 'misdrijf'.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:10

Of er komt 4.95 bij op je rekening voor Toll by plate (hertz) per dag van je huurcontract daarna met een max van 25 per contract
Particulieren krijgen 100$ boete dacht ik.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:18

Ik ben ook weer terug van mijn vakantie en heb het echt heerlijk gehad. Binnenkort mijn foto's maar eens uitzoeken.

Ik heb vijf dagen bij een vriendin in een voorstad van Philadelphia gezeten en ik zag echt overal Trump bordjes... :\ Zij legde toen ook uit dat de mensen die voor Hillary zijn het vaak niet openbaar maken (door bv. een bordje in de tuin te zetten) uit 'angst' voor wat de Trump supporters wellicht doen (nu of na de verkiezingen). Heb tijdensmijn hele vakantie slechts 1 aanhanger van Hillary gezien (maar een stuk meer gesproken).

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:43

Ik ben ook weer veilig geland en thuis

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:45

purny schreef:
Ik ben ook weer veilig geland en thuis

Welcome back!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 16:08

Ze pakken idd als je een huur auto hebt gewoon automatisch de boel. Bij ons wel in ieder geval. Wij finaal in paniek bij de tolbrug bij San Fransisco, overal borden met 100 dollar fine. Even bellen en voila, dat soort tolwegen gaat idd dat je er naderhand een rekening voor krijgt ivm die domme buitenlanders die er geen hol van snappen :+

Hier net de rekening daarvan binnen gekregen en zaten over de hele reis op 30 dollar tolwegen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 16:17

Thnx Cowboy!