Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:Weet iemand al of iedereen echt het ticket op zijn eigen telefoon moet hebben of dat je ook met 2 tickets op 1 telefoon naar binnen kan.
Eén van mijn medereizigers vindt het ingewikkeld om de ticket app op de telefoon te zetten.
Enzo_Ollie schreef:oef jq wij gan morgen, komen dan alleen super laat aan (zouden half 7 aankomen) maar is nier anders. Op ee terugweg hoop ik dat het sneller gaat anders redden we de laatste trein niet meer en had al een uur speling ingebouwd :/
Ashleytjuhh schreef:Enzo_Ollie schreef:oef jq wij gan morgen, komen dan alleen super laat aan (zouden half 7 aankomen) maar is nier anders. Op ee terugweg hoop ik dat het sneller gaat anders redden we de laatste trein niet meer en had al een uur speling ingebouwd :/
ik zou een backup regelen vast als ik jou was. Ben bang dat dit de hele spelen gaat zijn
moonsparkle schreef:Ashleytjuhh schreef:
ik zou een backup regelen vast als ik jou was. Ben bang dat dit de hele spelen gaat zijn
Wat is nou een goede back up? Naar Parijs met de auto lijkt me ook niet handig. Mij leek de trein nog het handigst
PSvanLot schreef:Ashleytjuhh schreef:Gaat er iemand nog naar de opening?
Psvanlot en Nickeltje ik hoor nu toch wat verhalen dat je een QR Code nodig hebt in Parijs. Hoe is jullie ervaring hierin?
Ik heb gevonden dat deze alleen van 18 t/m vandaag geldig waren ivm de opening
Wat voor QR code bedoel je?