Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Earth hoe heb je de Filipijnen ervaren? Was het makkelijk om van plek naar plek te gaan? En mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt?
Ik zit te denken om in het voorjaar nog goedkoop met de tent even weg te gaan. Heeft iemand ervaring met campspace?
moonsparkle schreef:Earth hoe heb je de Filipijnen ervaren? Was het makkelijk om van plek naar plek te gaan? En mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt?
Ik zit te denken om in het voorjaar nog goedkoop met de tent even weg te gaan. Heeft iemand ervaring met campspace?
kosseh schreef:Maandag terug gekomen van 10dagen Kreta, voelt daar altijd als thuis komen.
Over 3 weken ga ik naar Oostenrijk en Slovenië met vrienden. Onder andere voor de F1.
Ik wil nog in september of oktober weg, maar budget is na een huis kopen, verbouwen en inrichten niet zo groot meer.
Zat te denken aan Zweden of Finland met de auto alleen of eventueel met een vriendin.
Of anders een groepsreis, alleen zijn die vaak gelijk boven de €2000. Budget is rond de €1500, maar liefst onder de €1000