lizy29 schreef:Zonde joh, zwijn is zo lekker!
Ik hoop op nog een stukje dit jaar.
Anders heb ik halve vriezer nog wel vol liggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Van de brico depot, het is eigenlijk hout voor bekisting van beton, dus lekker goedkoop. En dat hebben we dan gelakt. De stallen zijn van hetzelfde hout.
Milko ging net weg van de wei, stond er een jager bij de ingang van de wei. Die sprak Engels, handig. Die jagers kwamen niet uit de buurt en schenen al 8 km achter een zwijn aan te zitten. Ben benieuwd of ze hem te pakken hebben gekregen, later zagen we ze aan de andere kant lopen.
Zij aten de zwijnen trouwens zelf op en gaven geen vlees weg.
Monique1963 schreef:Wat Lizy zegt is ook waar. In het vorige Franse huis, hadden de eigenaren vóór ons een verklaring getekend met de jagers dat ze op het terrein mochten. Voor die geste kregen we dan zo'n poot, die we ook hebben weggegeven.
Later hebben we dat beëindigd overigens omdat ze veel te dicht bij de paarden schoten, dat was echt naar. Je geeft ze een vinger, (of dé vinger, hahaha) en ze nemen je hele Land.
Tinka schreef:Wij hebben nog nooit zwijnen vlees gegeten. Een vriend van Milko heeft mij een beetje bang gemaakt door te vertellen dat er allemaal gevaarlijke bacteriën inzitten, hij is kok.
Volgens mij valt het mee als je het goed verwarmd, maar durf het dan toch niet aan.