Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supertammy schreef:Begin augustus ga ik met een clubje naar de Efteling, jeeej! Zijn er nog ergens kortingsacties? Het bedrag loopt wel snel op als je met een stuk of 8 volwassenen gaat.
supertammy schreef:Begin augustus ga ik met een clubje naar de Efteling, jeeej! Zijn er nog ergens kortingsacties? Het bedrag loopt wel snel op als je met een stuk of 8 volwassenen gaat.
leonie87 schreef:supertammy schreef:Begin augustus ga ik met een clubje naar de Efteling, jeeej! Zijn er nog ergens kortingsacties? Het bedrag loopt wel snel op als je met een stuk of 8 volwassenen gaat.
Ik heb de verjaardagskorting net in mijn mail gehad. Zou dus idd even aanmelden met een verjaardag half augustus. Scheelt je €12.50 per ticket op 6 tickets.
Saul schreef:Krijg je met je abbo ook korting op verblijf in bosrijk of hotel oid?
Weet iemand dat? Zal wel niet ben ik bang.
dalena schreef:Afgelopen weekend was druk. Maar het was ook goed weer dus was te verwachten.
@fohadie wat vervelend dat je zo naar uit vogelrok kwam. Ik ken meerdere mensen die er niet goed tegen kunnen maar apart dat je er voorheen geen last van had. Misschien dat je toch net genoeg zag met laserstralen?
Ik ken ook veel moeders die na hun bevalling nergens meer tegen kunnen. Vind ik ook zo vreemd. Hoop niet dat dat bij mij ooit gebeurt