Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marjon_ schreef:Ik wil heel graag een keer in Bell Rock slapen.
Hebben er al wel eens gegeten (Captains Finest), en heeft (wat mij betreft) de beste hotelbar.
Eerder wel geslapen in Colosseo en Krønasår. Was beide erg goed, ontbijt ook.
met 2 stellen. Ooh wat zullen ze daar wel niet denken
Hanneke137 schreef:Nou, wij hebben gisteren geboekt - het is toch camp resort geworden. De Bungelow welke we wilde waren niet meer beschikbaar. Dus we hebben een upgrade gemaakt naar de honeymoon suitemet 2 stellen. Ooh wat zullen ze daar wel niet denken
afgelopen twee keer geannuleerd vanwege hele slechte weersvoorspelling en dat was volgens mij eind mei en begin september. Nu keek ik naar dit voorjaar en staat er bij de camping dat er verbouwingswerkzaamheden zijn, je kan dan wel komen maar mogelijk geluidsoverlast vanaf 6.30... daar zit ook niet op te wachten.
We kwamen er pas achter dat de rolstoelregels grondig veranderd zijn daar. Ik zou nu minimaal 44 euro maar mogelijk veel meer moeten betalen afhankelijk hoe ze me inschalen bij gebrek aan persoonlijke % kaart. Terwijl ik eigenlijk nergens in kan (alleen die waterbanden en dat omhoog ga ding en twee ernaast zit dingen en een enkele show).
Dat kan ik niet betalen helaas.
https://www.polarsteps.com/BrittSchiks
Eerst Shanghai, daarna Hong Kong en daarna Tokyo (2 parken)
Ben heel benieuwd naar hoe je het daar gaat hebben, heel veel plezier alvast!
Maar is heel goed bevallen, lekker met je eigen auto rond crossen. Links rijden is appeltje eitje en Engeland is hartstikke tof om rond te rijden. Mooie omgevingen