Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Even een andere vraag. Ik zou graag op mijn vlucht heen een stoel willen boeken met extra beenruimte. Omdat ik natuurlijk pas 3 maanden van te voren mijn stoel kan reserveren zou ik het eigenlijk al eerder willen doen. Is dit nu al mogelijk ook als ik een pakket via het reisbureau heb geboekt?
_Anneke_ schreef:Volgens mij kan je eventueel ook nog wel een internationale simkaart kopen in het vliegtuig of op het vliegveld, maar dat is alleen handig als je veel daar moet zijn. Verder valt 1 smsje en verder wifi in kosten echt wel mee!
Zelf is hier de inpakstress begonnen hoorik weet zooo zeker dat ik dingen ga vergeten
En zit ook nog even in de dubio of ik heel hard ga proppen en alles in 1 koffer doe (als dat uberhaupt past) of er gewoon maar twee mee ga nemen. Verder heb ik morgen ook nog een examen dus even rustig voorbereiden op mijn reis zit er echt niet in, vlieg dinsdag om 8 uur 's ochtends al..
Deijs schreef:Beste mede-bokkers
Mijn zus en ik willen gaan kijken voor een vakantie in Amerika waarbij je kunt paardrijden(zo'n ranch idee)
alleen via welke sites kun je dat het beste bekijken, en hebben jullie ervaring met zo'n vakantie? hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vragen:D
Mijn zus en ik willen gaan kijken voor een vakantie in Amerika waarbij je kunt paardrijden(zo'n ranch idee)
alleen via welke sites kun je dat het beste bekijken, en hebben jullie ervaring met zo'n vakantie? hoeveel ben je er ongeveer voor kwijt?
Deijs schreef:En Anneke en Charmaine, waar moet ik denken aan ''buiten budget?''