Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Jiwa schreef:Ik ben nog erg benieuwd wat bokt hier achter de schermen mee doet..
In ieder geval bespreken of het mogelijk is iets aan de advertenties te doen - want dat doen we normaalgesproken niet.
Ibbel schreef:En hier in dit geval gaat het dus om kwaliteit.
Ibbel schreef:En hier in dit geval gaat het dus om kwaliteit.
.
Ibbel schreef:Jiwa schreef:Ik ben nog erg benieuwd wat bokt hier achter de schermen mee doet..
In ieder geval bespreken of het mogelijk is iets aan de advertenties te doen - want dat doen we normaalgesproken niet.
Verder hebben we dit topic juist vanwege de ernst open gelaten en ook omdat er over het algemeen heel netje wordt gediscussieerd. Nogmaals hulde daarvoor. Dit topic had inderdaad ook heel makkelijk kunnen escaleren, maar er is heel netjes door vrijwel iedereen bijgestuurd.
Ibbel schreef:Shellyke: we zijn hier in NL. Dat betekent dat we hier een rechtssysteem hebben en mensen niet veroordeeld worden zonder rechtspraak, en onschuldig zijn tot hun schuld is bewezen. Er worden hier ervaringen gedeeld, maar het is hier geen strafhof, en er kan dus ook niet veroordeeld worden, wat jij nu wel doet.
Kinke schreef:Ik vond de reactie van B over die "30-jarige, die op zoek was/uitgelokt had" al zo'n vreemde reactie. Zo'n soort reactie is wel het laatste wat ik zou verwachten van een westerse vrouw. Het is typisch een reactie van iemand met totaal verkeerde bedoelingen (leek me meer iets wat een foute vent gezegd zou hebben).
Ik wens in ieder geval alle slachtoffers veel sterkte.
Ibbel schreef:Shellyke: we zijn hier in NL. Dat betekent dat we hier een rechtssysteem hebben en mensen niet veroordeeld worden zonder rechtspraak, en onschuldig zijn tot hun schuld is bewezen. Er worden hier ervaringen gedeeld, maar het is hier geen strafhof, en er kan dus ook niet veroordeeld worden, wat jij nu wel doet.