Oja, spammetje, PUK!!!

[BB-ITP] Het zwarte Amerikaanse monstertje Puk (Lala) Jr. !!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peer_hvj schreef:Helemaal geen zonnebrand? Is dat wel verstandig... Als ik jou was zou ik toch wel een factor op smeren, hoeft geen 50 te zijn maar als je echt heel wit ben zou ik wel beginnen met 20. (Verbranden tot de blaren er op zitten is namelijk echt niet fijnen slapen doe je dan ook niet meer)
Die haar-smokkeltip vind ik wel een goeie!
Leuk dat je weer wat gezelschap heb. Eigenlijk moet je ook nog een foto nu maken van je witte benen en straks van je bruine/zwarte benen
emr schreef:Mijn Ariats waren ook echt een hel!! om in te lopen. Echt enorme blaren aan over gehouden. Maar nu eenmaal ingelopen zitten ze heerlijk en wil ik niet meer anders!
Maflinger_S schreef:Leuke updates weer. Wat Puk meenemen betreft: je hebt veel lang haar zo te zien? Dan leg je 'm in je nek als een kussentje zodat niemand 'm ziet (eventueel licht sederen) en thuis aangekomen roep je onschuldig: jee wat vind ik nou toch in mijn haar
SSDesign schreef:Oh Renee, weet je nog die keer toen we samen op het strand waren en we beiden zo super verbrand waren
Wel leuk dat er iemand anders is nu!
Ekeif96 schreef:Ik heb je ook toegevoegd op facebook
Haha, ga je die amerikaan dan nog aan de haak slaan?
Of neem je stiekem z'n pup mee?
lifaya schreef:emr schreef:Mijn Ariats waren ook echt een hel!! om in te lopen. Echt enorme blaren aan over gehouden. Maar nu eenmaal ingelopen zitten ze heerlijk en wil ik niet meer anders!
ik heb ze helemaal ingelopen maar ik weet ook niet hoe het komt, ik heb wonden op mijn hielen vooral, geen open wonden, geen blaren, dus het is vaag