USA - Kansas, 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: USA - Kansas, 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 21:55

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:03

Gaat ook Renee toevoegen.... :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 22:05

oeh ik heb vrienden op fb <<) :)) Lol
Ik accepteer alles, zo snel mogelijk, dus komt allemaal goed :P

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:23

Ik ga je ook toevoegen! :D

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:58

Herfstwind schreef:
Ik ga je ook toevoegen! :D

Same here :o kan ik je nieuwe foto's bijhouden hihi.
Mooie nieuwe foto's zeg! Ook nog nieuwe foto's van Puk Lala, ze is echt grappig :')

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:12

*Hele stille meelezer* Wat een onwijs toffe ervaring! Het is genieten om naar je foto's te kijken en je verhalen te lezen! Ooit lijkt me dit ook erg leuk om te doen!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:30

*nog eeb stille meelezer* exht heel gaaf allemaal! En die puk is echt een schatje :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:31

Ook ik een stille meelezer!

Mooi verslag met prachtige foto's, erg interessant!

En, Renee.. die kleine Puk moet je echt meenemen.. iets met meant to be.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 05:47

Ik baal zo dat ik nog thuis woon in dit soort gevallen... Dan had ik haar gewoon mee kunnen nemen... Maar als mijn ouders nee zeggen is het nee. Ik blijf wel mijn moeder paaien met mooie foto's van Puk, wie weet dat ze dan nog veranderen van gedachte :=

Zo, 7 vriendschapsverzoeken gehad op fb, als goed is kunnen jullie nu mijn album bekijken :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 05:53

Oja, vandaag is er nog iemand bij gekomen, iemand van dezelfde leeftijd als mij, een Amerikaan, super aardig :D Dus de klusjes en alles doen we vanaf nu samen. Ze heeft ook een pupje bij zich, een doberman :)) van 9 weken <3

Ik en Diana willen graag bruin worden, ik loop dus de hele dag in shorts en slippers, alleen als we paarden binnen en buiten zetten doe ik mijn nikes aan :') Mijn boots draag ik nauwelijks helaas, mijn voeten hebben allemaal rode pijnlijke plekken door die laarzen gekregen. Ik snap het echt niet, het zijn Ariats, dan verwacht je wel een beetje comfort en kwaliteit... Mja. Ik ben in elk geval minder wit op mijn benen :') die waren net melkflessen haha :)) Ik kom er wel! Hopelijk worden mijn benen net zo bruin als mijn onderarmen :') Ik gebruik geen zonnebrand ofzo, dus ik hoop te verbranden, vandaag helaas niet geluk gehad :') 2 uur buiten in de pasture wezen zwoegen, distels omhakken met een machette, maar ik was niet eens verbrand en Diana wel :') Ben blij dat ik geen zonne-allergie-reactie meer heb, want dat heb ik over het algemeen wel heer erg op mijn borst, ben ook nog niet wezen vervellen, dus hopelijk blijft dat zo :P

Ik kom bruin in Nederland, ik beloof het jullie :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:25

Ik vond mijn ariats ook altijd een hell om in te lopen, maar als dat eenmaal klaar is, zitten ze zalig.
Behalve mijn pro baby`s, drama om aan te trekken, en verder floeperen ze onder t lopen, zodat je ook schuurplekken :( krijgt.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:32

Ik heb je ook toegevoegd op facebook :)

Haha, ga je die amerikaan dan nog aan de haak slaan?
Of neem je stiekem z'n pup mee? :j

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:14

Oh Renee, weet je nog die keer toen we samen op het strand waren en we beiden zo super verbrand waren :P

Wel leuk dat er iemand anders is nu!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:27

Tja Renee dan moet je Puk toch maar mee smokkelen. Je ouders hebben het toch niet in de gaten, zien ze "puk" gewoon wat vaker in het huis lopen :+

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 09:00

Leuke updates weer. Wat Puk meenemen betreft: je hebt veel lang haar zo te zien? Dan leg je 'm in je nek als een kussentje zodat niemand 'm ziet (eventueel licht sederen) en thuis aangekomen roep je onschuldig: jee wat vind ik nou toch in mijn haar :o?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 09:06

Gezellig Renee, eindelijk company! :D Balen van je Ariats, mijne zitten als gegoten, nooit last van pinlijke plekken of blaren.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 09:47

Ik heb je ook toegevoegd of facebook!

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:08

Helemaal geen zonnebrand? Is dat wel verstandig... Als ik jou was zou ik toch wel een factor op smeren, hoeft geen 50 te zijn maar als je echt heel wit ben zou ik wel beginnen met 20. (Verbranden tot de blaren er op zitten is namelijk echt niet fijn :') en slapen doe je dan ook niet meer)
Die haar-smokkeltip vind ik wel een goeie!
Leuk dat je weer wat gezelschap heb. Eigenlijk moet je ook nog een foto nu maken van je witte benen en straks van je bruine/zwarte benen :j

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:17

Mijn Ariats waren ook echt een hel!! om in te lopen. Echt enorme blaren aan over gehouden. Maar nu eenmaal ingelopen zitten ze heerlijk en wil ik niet meer anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:17

ook toegevoegd :-)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:05

Ik heb je ook toegevoegd, kan ik je foto updates automatisch bewonderen =)

Aan de ene kant snap ik het wel van je ouders, 200 euro is een hoop geld en als jij daarna weer verder wil reizen zitten zij ermee opgescheept, maar ik snap jou ook helemaal, ik kan me ook zo hechten aan een dier.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 15:24

Peer_hvj schreef:
Helemaal geen zonnebrand? Is dat wel verstandig... Als ik jou was zou ik toch wel een factor op smeren, hoeft geen 50 te zijn maar als je echt heel wit ben zou ik wel beginnen met 20. (Verbranden tot de blaren er op zitten is namelijk echt niet fijn :') en slapen doe je dan ook niet meer)
Die haar-smokkeltip vind ik wel een goeie!
Leuk dat je weer wat gezelschap heb. Eigenlijk moet je ook nog een foto nu maken van je witte benen en straks van je bruine/zwarte benen :j

De eerste 2 weken heb ik wel zonnebrand gebruikt uiteraard, maar mijn huid is er nu aan gewend helaas hihi :P Ik was de tweede week heel erg verbrand omdat ik me niet had ingesmeerd, het zou een bewolkte dag worden en we moesten de paddocks helemaal ontruimen, in de volle zon dus, en ja, was toen eff bikkelen :') maar sindsdien nergens meer last van gehad :P en ook geen zonnebrand meer gebruikt

emr schreef:
Mijn Ariats waren ook echt een hel!! om in te lopen. Echt enorme blaren aan over gehouden. Maar nu eenmaal ingelopen zitten ze heerlijk en wil ik niet meer anders!

ik heb ze helemaal ingelopen maar ik weet ook niet hoe het komt, ik heb wonden op mijn hielen vooral, geen open wonden, geen blaren, dus het is vaag :')

Maflinger_S schreef:
Leuke updates weer. Wat Puk meenemen betreft: je hebt veel lang haar zo te zien? Dan leg je 'm in je nek als een kussentje zodat niemand 'm ziet (eventueel licht sederen) en thuis aangekomen roep je onschuldig: jee wat vind ik nou toch in mijn haar :o?

_/-\o_ :')

SSDesign schreef:
Oh Renee, weet je nog die keer toen we samen op het strand waren en we beiden zo super verbrand waren :P

Wel leuk dat er iemand anders is nu!

Dat was echt een hel :') toen was mijn zonne-allergie ook getriggerd volgens mij hahaha :))

Ekeif96 schreef:

Tis een vrouw hahaha :))

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:37

lifaya schreef:
Ekeif96 schreef:

Tis een vrouw hahaha :))

Balen! :Y)

edit; volgende keer zal ik wat beter lezen ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 18:53

Ja ik vond het ook wel jammer hoor :')

Nou ik heb een nieuw lensje gekocht want morgen of overmorgen vanuit NL naar Kansas word verzonden :D een groothoekje, heb dat wel nodig als we door de bergen gaan in Colorado <3

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:27

lifaya schreef:
emr schreef:

ik heb ze helemaal ingelopen maar ik weet ook niet hoe het komt, ik heb wonden op mijn hielen vooral, geen open wonden, geen blaren, dus het is vaag :')

Klinkt wel het zelfde als bij mij, waren niet allemaal blaren maar echt rode dikke pijnlijke plekken inderdaad op mijn hielen. Nu nergens meer last van. Als ik jou was zou ik toch even doorbijten.