Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Pegasus is idd een prima maatschappij. En ik zou persoonlijk liever die nieuwe tijden hebben dan de oude, nu heb je de gehele laatste dag nog.
Nathalie schreef:LTB is turks van origine, dus je vind veel winkels in grotere steden.
Droomster schreef:Nep vans genoeg in Marmaris in allerlei kleuren! En ik vind het toch best duidelijk dat ze nep zijn. Over de kwaliteit durf ik niets te zeggen.
marionnnn schreef:Ik ben vannacht teruggekomen van een weekje Bodrum. Hebben het heerlijk gehad!!
Jeepsafari gedaan, paardgereden (:+ was best ruig en heb een beste zere kont nu haha), hamam gedaan en een fotoshoot...we hebben echt genoten, maar vond het animatieteam enorm irritant, dat vond ik in Marmaris niet. En ik vond sowieso de Turken nogal een stukje vervelender dan daar.
2 dagen suikerfeest meegemaakt, kon je niet meer normaal door de straatjes van Bodrum lopen, zo druk!
Caesar schreef:Nathalie schreef:Pegasus is idd een prima maatschappij. En ik zou persoonlijk liever die nieuwe tijden hebben dan de oude, nu heb je de gehele laatste dag nog.
@Nathalie, we hebben niets aan die laatste dag. We kunnen niet meer in onze hotelkamer of moeten daarvoor 85 euro pp bijbetalen. Dat betekend dat je niet even kunt douchen, slapen of bij je spullen kunt en je dus aangewezen bent om vanaf 11.00 uur je in het hotel etc te vermaken.
Caesar schreef:Nathalie schreef:Pegasus is idd een prima maatschappij. En ik zou persoonlijk liever die nieuwe tijden hebben dan de oude, nu heb je de gehele laatste dag nog.
@Nathalie, we hebben niets aan die laatste dag. We kunnen niet meer in onze hotelkamer of moeten daarvoor 85 euro pp bijbetalen. Dat betekend dat je niet even kunt douchen, slapen of bij je spullen kunt en je dus aangewezen bent om vanaf 11.00 uur je in het hotel etc te vermaken.