Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Leuk zeg Ikkuh! Hopelijk kan hij ook lekker lang blijven.
Ik vind all in helemaal niet zo duur juist. Niet veel duurder dan een goed appartement in bijv Spanje of Portugal. Vandaar dat wij telkens toch maar weer op Turkije uit komen.(al is de planning volgend jaar écht ergens anders heen te gaan)
Ik ga in september of oktober nog en dan waarschijnlijk naar Aqua Fantasy in Kusadasi.Lijkt me een erg gaaf hotel.
Iemand daar al eens geweest?
leandrotje schreef:Hallo Meiden.
Ik kom even heel asociaal hier inbreken zonder dat ik naar Turkije ga
Ik ben namelijk eind februari naar Turkije geweest en heb toen een super gaaf kawasaki vestje gekocht voor mijn zoontje. Helaas begint deze te klein te worden en ze zijn nergens anders te koop omdat het natuurlijk geen echte is, maar ik zou hem graag nog een maat groter willen.
Zou iemand zo lief willen zijn om te kijken of ze hem nog hebben en hem dan voor mij mee te nemen? Natuurlijk betaal ik hem plus de verzendkosten en een kleinigheidje. Ik heb hem in februari voor €12,- gekocht in maat 86, maar zou hem nu dus groter willen. Ik kan wel een foto maken van het vestje als iemand voor mij zou willen kijken.
Ik heb hem trouwens in Antalya gekocht op zo'n overdekt marktje tussen de winkels met allemaal kledingkraampjes. Dat was de enige plek toen waar ze het vestje hadden, verder kon ik alleen maar jassen vinden, maar ik wil erg graag het vestje
Nathalie schreef:Haha ja en als je alleen bent is dat ook niet erg als je er tegen kunt toch?
Nathalie schreef:In oktober is het gelukkig goed te betalen, en niet al te heet wat wel fijn is met kleine kids!
Was het eten enzo ook goed? Verwacht er ook echt niets slecht van, is volgens mij vrij luxe en groot of niet?