Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Maar nu is net dat snowboard wat ik wilde in de aanbieding maar ik wilde nog geen board kopen omdat ik in oosterijk eerst wil kijken.
Ben zo bang dat ik daar iets veel leukers tegenkom.
Dilemma.
Nicolletje schreef:x_Mliss schreef:Maar nu is net dat snowboard wat ik wilde in de aanbieding maar ik wilde nog geen board kopen omdat ik in oosterijk eerst wil kijken.
Ben zo bang dat ik daar iets veel leukers tegenkom.
Dilemma.
Niet op wachten. Als dit board wat je helemaal zag zitten 200 euro kost, dan vind je dat zéker niet in een wintersportgebied.
Ik heb me daar zo vaak op verkeken en gedacht "ik kijk daar wel". Nee ze vragen daar de volle prijs.
Yucca schreef:Voor mij is het nu ook aftellen: nog 9 dagen en dan vertrekken we naar Gerlos!
Vanmorgen nog een broek gekocht...bij de LidlMaar 13,- dus kon hem niet laten liggen!
Angelkisssss schreef:Nou vakantie naar Kirchberg staat nu echt vast (4 tot 13 maart). Nu ben ik alleen benieuwd of er hier veel snowboarders zijn die polsbescherming gebruiken.... Ik heb vorig jaar de handschoenen (burton geloof ik) met bescherming van mijn nichtje kunnen lenen en die vond ik wel heel fijn maar die zijn geloof 80 euro!!! Vind ik een beetje veel om eerlijk te zijn.
Zijn er nog andere merken/alternatieven??