Wij hebben hier in de koelkast dadels uit Mekka liggen... Ik lust alleen geen dadels.
Verder ben ik niet zo gek op turks eten. Al zal t in de restaurants wel net wat anders gemaakt worden dan bij de mensen thuis denk ik zo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Joceline schreef:Nou niet zo zeer dat ik het niet fijn heb gehad maar ik heb niet echt de drang om weer terug te gaan. Misschien wel ergens anders in Turkije. Helaas was het hotel een tegenvaller (lukullus) en het eten echt niet lekker. Ik ben geen zeur met eten en we hebben dan ook alles geproefd, toch was het niet lekker. Gelukkig konden we in restaurants heerlijk eten. De 'te' toeristische sfeer was heel drukkend dus ik zou liever de volgende keer dieper het land in willen gaan. Zo weet je wel dat we eigenlijk heel verwend zijn in Nederland met alle supermarkten, kraampjes e.d. Het strandleven was heel lekker maar niet zozeer Turks natuurlijk. Buiten dat ben ik ook een hopper, ik wil zo veel mogelijk van elk land wat zien. Ik mag niet klagen want ik ga nog 3 weekjes kamperen. Wel dicht bij huis (belgie/frankrijk).
Jammer dat het hotel tegen viel, Hotel Lukullus staat namelijk helemaal niet slecht bekend! Altijd lastig met eten, maar als je het niet lust dan houdt het inderdaad op.
Als ik jou was zou ik wel even goed uitzoeken wat je dan precies wil doen in het binnenland. De temperatuur ligt daar veel hoger, de mensen spreken er minder goed Engels en soms zelfs helemaal niet. Je treft er veel minder restaurants aan en zie de weg maar eens te vinden. Het is niet onmogelijk, maar zoek van te voren goed uit wat je wilt en of alles ook mogelijk is.
Nathalie schreef:Vaak ben je t goedkoopst uit met vroegboekkorting volgens mij.
Of écht last minute, dus dezelfde dag/een dag van te voren boeken.
Al heb ik dat bij ons hotel vorig jaar in de gaten gehouden en dat scheelde niets in de prijs toen.