En wat zijn meestal de kosten? wil dat denk ik ook van mijn disneypotje gaan betalen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vwmissy schreef:leuk ik wist niet dat er een topic over was ....
ik ga 20 tot 23 december !
doom schreef:Loesje88 schreef:wij zijn om 5 uur s morgens vertrokken, wij wilden voor 6/half 7 voorbij rotterdam zijn, dat is echt ellende 's morgens! En dat is goed gelukt!
Wij hebben nergens in de file gestaan, maar wij gingen in februari, en toen we in frankrijk op de tolweg reden begon het te sneeuwen. dus de halve tolweg hebben we maar 80 kunnen rijden.
En hoelaat kwam jij aan ?
Mbkaatje@ ik neem ook een tom tom mee hoor, vraag me alleen af hoe hij je stuurt? ga je door limburg of steek je ergens over in brabant?
xRONINIx schreef:Ik denk dat het per kind verschild op welke leefdtijd je moet gaan,mijn dochtertje was toen we de eerste keer gingen net 4 jaar!Ze vondt het helemaal geweldig,we gaan sinsdien minimaal 3keer per jaar,sommige vinden dit belachelijk maar wij vinden het nu eenmaal leuk!
Nu gaan we 14 december weer !Ondertussen hebben we elk hotel wel gehad(mede dankzij mijn zusje die bij een reisburo werkte)
vwmissy schreef:nou ik zal het je zeker laten weten hoor...
en klopt het dat alles zo verschrikkelijk duur is in het park ? en ben je nog in parijs zelf geweest (tips?)