Ik heb er zo'n zin in, en ik ben echt zo benieuwd naar hoe het daar is!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evdpanne schreef:Ik ben gister terug gekomen uit Egypte. Het was weer heerlijk!! Alleen wel balen van die gekke vulkaan.... Wij hebben zelf gelukkig wel de normale tijden kunnen vliegen, maar er hebben ook echt mensen een week vast gezeten op het vliegveld van Hurghada of in de hotels moeten wachten (en dat laatste was door OAD niet netjes geregeld en koste bij ons hotel 94 euro per nacht per kamer). Op zich niet verkeerd langer in Egypte blijven, maar ja als je elke dag moet checken of je al gaat en ook niet weet of het een week is of nog veel langer en je bent 94 euro per dag kwijt, dan wordt je niet blij
.
evdpanne schreef:Bij ons zou springtours onderhandeld hebben met het hotel zodat het goedkoper kon.... Mensen naar de receptie krijgen ze daar te horen dat het wel voor andere touroperators gold maar niet voor OAD. Als je ze belde hadden ze het veel te druk... Echt heel slecht dus. Vond Neckermann daarin veel beter, die hoefde niks extra te betalen en werden goed op de hoogte gehouden!