Volgens mij is dat niet in de buurt van Alanya, ik ken ze in ieder geval niet. Ze zijn wel in de buurt van Marmaris. Nathalie heeft daar volgens mij al eerder in dit topic iets over geschreven.
Ik had laatst een heel groot aquapark gevonden in alanya of in de buurt ervan... Het heette aquaworld of aquaplanet of iets in die richting. Hmm volgens mij waterplanet. Zal zo eens even zoeken!
Enne eikels van bazen heb je idd overal, maar als ik hier zon baas zou hebben als dat ik daar had, was ik toch weg. Kan volgens mij nog niet eens. Wij werden regelmatig uitgescholden, tegen geschreeuwt, voor schut gezet etc. Maarja, midden in het seizoen kun je dan geen kant meer op.
Net nog laatste aankopen gedaan. Nog even wat nieuwe makeupjes en zonnebrandcreme etc. Schrok toen ik moest afrekenen hahaha. Vandaag is ook alweer half voorbij.. Morgen om 17.00 mag ik al inchecken via internet.
@susasuus: Wat ik echt super leuk vond was de boottocht met Arif Captan 2 (ik had het geluk om dolfijnen te zien op zee ) en lekker zwemmen midden op zee.... En een trip het taurusgebergte....Echt zo mooi het uitzicht en de picknickplek in het bos......
Tamara, dat is per maatsschappij verschillend. Het staat als het goed is op de bijlage van je ticket en anders kun je er misschien via de webiste ook wel uitkomen...
ikkuh15
Geplaatst: 30-07-09 16:10
ju1982 schreef:
UpToDance schreef:
Ik ga zaterdag naar Alanya met een vriendin.
Lekker hoor, ik ben jaloers op iedereen die op vakantie gaat (en vooral naar Alanya )
Haha ik ben ook stiekem jaloers Zou morgen wel terug willen..
Staat idd op je ticket als je al online in kunt checken! Als je met transavia vliegt kan het sowieso.
Ja dat waterpark lijkt me erg leuk, ondanks dat ik niet zo van de snelle glijbanen enzo ben. Wij willen 1 dagje naar dat park, 1 of 2 x een boottocht doen, 1 dag een auto huren/lenen (moeten we daar even kijken) en naar de Dimcay enzo rijden, en verder zien we wel..
ju1982
Geplaatst: 30-07-09 17:52
Lekker hoor, ik ben jaloers op iedereen die op vakantie gaat (en vooral naar Alanya )[/quote]
Haha ik ben ook stiekem jaloers Zou morgen wel terug willen..[/quote]
Ik denk dat de kans heeeel klein is dat je nu dolfijnen gaat zien, maar je weet het nooit! In Marmaris zijn ze alleen te spotten in het voor en na seizoen. Hoogseizoen wordt het te druk en laten ze zich niet zien. Wel erg gaaf trouwens, ik vergeet dat nooit meer. Ik had er bijna eentje aangeraakt, doordat ik in de punt stond en hij telkens omhoog sprong. Ze zwommen ook echt met de boot mee, zo gaaf!
__Nathalie__
Geplaatst: 30-07-09 18:29
mn moeder word maandag geopereerd. Het is even afwachten hoe lang het duurt voor ze dan naar huis mag. Moet ik straks naar turkije en dan heb ik haar nog niet gezien.... Hoop dat ze thuis is voor ik weg moet anders ga ik echt niet lekker op vakantie
ju1982
Geplaatst: 30-07-09 18:29
Ja die massages zijn altijd heerlijk, die kun je overal in Turkije krijgen...maar kijk wel een beetje uit want je kan ook soms opgelicht worden..... En die dolfijnen.....kans is inderdaad nu een stuk kleiner, maar je weet maar nooit Ik hoop voor je dat je ze gaat zien, want het is zo onwijs gaaf!!! Echt 1 van mijn mooiste belevenissen!!!