Daar ben ik 20 jaar geleden geweest. San Antonio, Austin, Houston, New Orleans, Calveston en nog vanalles rondom San Antonio. Oom woonde toen daar. Vond River Walk ook leuk.
Ziet er mooi uit San Antonio Dit topic was ontstipt blijkbaar bij mij. Nog minder dan 2 weekjes dan begint onze trip, heb zo veel zin in weer terug te gaan naar Amerika!
O, ja, San Antonio, echt heel gezellig daar. En super gegeten bij Fogo de Chao. Later ook nog eens in Washington DC, maar de eerste keer blijft bijzonder
Gucci_
Geplaatst: 21-09-16 15:21
Ben inmiddels net thuis, wel raar om weer wakker te worden in je eigen bed. Ik dacht waar ben ik nu,o nee gewoon weer thuis haha, had ervoor denk ik wel 48 uren niet geslapen. Ben toch gewoon langer gebleven, viel mee gelukkig, wat ongemakken, maar is nu weer over.
Leuk Mavelle, ziet er meer als een Europese stad uit, dat vond ik tenminste ook erg van SF, deed me denken aan Londen/Parijs.
Beef Jerky any day of the week and twice on Sunday.......
Dallista
Geplaatst: 23-09-16 11:05
Cowboy55 schreef:
Beef Jerky any day of the week and twice on Sunday.......
Hear hear! En dan liefst teriyaki-flavored.
Al maak je me ook reuze blij met een grote box met Twinkies.
Yasmine
Geplaatst: 23-09-16 11:10
Jaaa, beef jerky! Mijn vriend komt morgen terug en die brengt 2 dozen Lucky Charms voor me mee. Pure suiker maar de marshmallows die er in zitten zijn zo lekker
Nu vrienden van ons tijdelijk gaan emigreren naar Manhattan, gaan wij er toch over nadenken om in het voorjaar die kant op te gaan. Graag willen we doorrijden naar familie in Canada (Kingston, Lake Ontario). Dus een weekje New York en daarna auto huren en gaan rijden.
Maar.... wat is nu de moeite waard in die regio? De westkust ken ik heel goed, maar dit gedeelte van USA eigenlijk totaal niet. We houden erg van natuur (hiken, fietsen, etc.) en zijn niet beroerd om afstanden te rijden. Het hoeven ook geen megalomane wereldwijd bekende natuurparken te zijn. Uiteindelijk is ons eindstation Toronto, die stad ken ik al wel van voorgaande reizen.
Hebben jullie tips voor bijzonderheden in de route van New York naar Toronto (via Kingston)? Het gaat waarschijnlijk mei/juni worden dat we vertrekken.
Het Algonquin park is erg mooi. wij hebben new york - boston - stowe - ottowa - montreal - Algonquin park - toronto - niagara falls - lancaster - Washington gedaan. Prachtige combi van usa en canada.