baudyh schreef:raket schreef:Ik vetrek bijna naar Samos.
Wij gaan vaak tegelijk
Juni en september zijn ook de leukste maanden vind ik. Dus je hebt een goede smaak haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonnelover schreef:Zie dit nu pasEulogy schreef:Onze Transavia vlucht was ook gewijzigd, duurde vervolgens ook nog bijna een volle week voor ik contact met ze wist te krijgen. Echt heel slecht. Het voorstel was in eerste instantie een terugvlucht anderhalve dag eerder dan de oorspronkelijke vlucht... Eh nee
Uiteindelijk nu heen en terug van/naar Schiphol ipv Eindhoven, tijden redelijk hetzelfde. Vind ik prima, is dichterbij, maar het hele gedoe was heel vervelend.
Nou ja nog een paar weekjes
Wanneer ga je? Bij onze schoondochter ook de heen en terugvlucht een dag vervroegd. Heb gebeld en kon zo worden omgeboekt naar de juiste dagen. Nu vliegen we met zijn 5en weer terug.
Albertina71 schreef:Dat is wel een echte Griekse bak @daantjuhhh
Albertina71 schreef:Ach zo!![]()
Ik heb op Kreta ook nog nooit een pick-up truck als huurauto aagboden zien worden. Maar misschien kun je ze ergens huren? Anders is het een gat in de markt.
Dan hoor je er op Kreta helemaal bij
Al heb ik horen zeggem dat je minstens 5 olijfbomen moet hebben om boer genoemd te worden. En dus het recht te hebben om in een pick-up truck te rijden!
baudyh schreef:Gisteren avond mega regen in kefalonia. Filmpje gezien van water in de straten an argostoli.
Stroom viel uit in het hotel. Vannacht mega onweer. Uren achter elkaar.
Vandaag strak blauw. Lekker bij het zwembad gelegen. Maar voor straks weer regen op komst.
Erg onstabiel weer. We wachten het weer af