Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Leuk Monique! In welke omgeving mag je rondsnuffelen?
MoniqueT schreef:Nadir schreef:Leuk Monique! In welke omgeving mag je rondsnuffelen?
Het is hun eerste keer USA, gezin met drie kinderen van 19, 16 en 13. Volgens eigen zeggen vooral stadsmensen, maar een snuifje natuur mag. Ha, en toch liever het Zuidwesten dan bijvoorbeeld Florida, want één pretpark vinden ze genoeg. Florida was ik trouwens niet aan begonnen, dat is niet mijn ding.
Omdat ze niet elke dag willen verplaatsen, hebben we (manlief denkt mee) gekozen om Yosemite eruit te laten (voor sommigen is dat een doodzonde, voor ons niet).
Idee tot nu toe:
3 nachten San Francisco
1 nacht Monterey (inkopen doen in Gilory, Aquarium, evt. Whale watchen)
1 nacht Morro Bay (Highway 1 met zeeleeuwen, Hearst Castle)
3 nachten Los Angeles (onderweg via Solvang en Santa Barbara, 1 dag Universal of Disney, Hollywood, Walk of Fame, dagje Santa Monica of Venice Beach)
2 nachten San Diego (evt. Seaworld, ZOO, Bilbao Park, Corona Island, vliegdekschip, Old Town Trolley Tour)
1 nacht Lake Havasu City (puur overnachtingsplek, wat dobberen in het water om af te koelen aan het meer)
2 nachten Williams (via Oatman, Seligman, Route 66) vanuit Williams arrangement The Train into the Grand Canyon inclusief 2 overnachtingen, 2 x diner, 2 x ontbijt (hebben we zelf ooit gedaan, vonden kids geweldig)
2 nachten Page (evt. via Monument Valley of zouden jullie kiezen voor 1 nacht MV en 1 nacht Page?) (Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
1 nacht Bryce
1 nacht Zion
3 nachten Las Vegas en weer naar huis
Ideeën, vooral voor de tieners, zijn van harte welkom!
@ Annash: eten altijd aangeven op het formulier (ik schrijf er altijd bij wat het is)
HorseyDude schreef:OH JEETJE! Vorig jaar met Orlando had ik alle dagen zon... maar nu is een ander cluppie daar naartoe... ohjee... krijg bijna medelijden met ze...
[ [url=m/NF1CbJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verzopen vakantie daar aan de andere kant van de oceaan... Sunshine State? My backside!