Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Kijkt iemand hier B&B vol liefde ? Ik vind het niet per se een leuke vrouw maar Iris heeft het wel goed voor elkaar.
Ik zat even op haar website te kijken maar ze lijkt de hele zomer al volgeboekt.
Cowgirl schreef:Ik ben nog aan het kijken voor een weekje naar griekenland eind sept.
Het liefst ga ik nog een week naar skiathos maar jee wat is het duur geworden zeg.
Omdat er wel iemand met mij mee wiltword het dit jaar geen vrijwilligerswerk dus word het een pakket reis of los ticket en airbnb.
Als alternatief heb ik Corfu of Zakynthos.
Welke is het leukst als je naast een dagje strand/zwembad ook wat wilt ondernemen, we zijn beide geen strand en zwembad liggers.
Tip voor een leuke plaats om te verblijven zijn ook welkom.
baudyh schreef:Niemand in Griekenland op dit moment. Het is er lekker warm zag ik.
Hier nog 49 dgn geduld hebben
Albertina71 schreef:baudyh schreef:Niemand in Griekenland op dit moment. Het is er lekker warm zag ik.
Hier nog 49 dgn geduld hebben
Wel hoor, ik ben in ons huis in Zuid-Kreta en ga pas 20, 21, of 22 augustus terug. Ik hoop voor de terugreis een goedkoop lastminute ticket te scoren bij TUI.
Het is inderdaad warm, maar wel met veel wind waardoor het beter te doen is! Normaal slapen we met alleen de plafondventilator aan, maar de laatste dagen zijn de nachten zo warm dat we ook de airco aan hebben.
Nu als experiment hebben we de airco overdag al aangezet, in de hoop dat de muren, vloer e.d. afkoelen en de airco dan 's nachts niet nodig is. Dat was een tip van de electricien die onze zonnepanelen geplaatst heeft. Hij vertelde dat er begin van de middag zoveel stroom teruggeleverd wordt dat het net het niet goed aankan, dus overdag stroom gebruiken is beter.
Suor schreef:Ik ben sinds vandaag ook in Griekenland! Op dit moment in Preveza, hierna Lefkas en Kefalonia en daarna moeten we nog even kijken wat we gaan doen.
Zo fijn om eindelijk weer in Griekenland te zijn!