Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Oke ik ben echt helemaal verliefd tot nu toe op Kefalonia en dit hotel…. De vibe is gewoon echt helemaal geweldig. Kan niet wachten om morgen wat watersport te doen en daarna over eiland te touren
baudyh schreef:Gianti schreef:Oke ik ben echt helemaal verliefd tot nu toe op Kefalonia en dit hotel…. De vibe is gewoon echt helemaal geweldig. Kan niet wachten om morgen wat watersport te doen en daarna over eiland te touren
Welk hotel zit je?
Samos staat ook nog op mijn lijstje maar stiekem durf ik niet. Omdat lesbos mij tegen viel vorig jaar.
baudyh schreef:Gianti schreef:Oke ik ben echt helemaal verliefd tot nu toe op Kefalonia en dit hotel…. De vibe is gewoon echt helemaal geweldig. Kan niet wachten om morgen wat watersport te doen en daarna over eiland te touren
Welk hotel zit je?
Samos staat ook nog op mijn lijstje maar stiekem durf ik niet. Omdat lesbos mij tegen viel vorig jaar.
Fitzroy schreef:Ik ben vandaag op Kreta geweest, maar wat ik er nu van gezien heb past volledig bij het beeld wat ik ervan tevoren van had. Toeristisch en dor. Maar mogelijk had ik de verkeerde route genomen. Ik ben naar Matala geweest.