Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Mij lijken cruises dus ook echt verschrikkelijk, maar er zijn genoeg mensen die daar wel voor zijn gemaakt
manzano schreef:Earth schreef:Mij lijken cruises dus ook echt verschrikkelijk, maar er zijn genoeg mensen die daar wel voor zijn gemaakt
Klopt... Ieder zn ding. Al was het gratis ging ik niet mee
Fitzroy schreef:Ik denk dat er heel veel vooroordelen bestaan over cruises. Ik dacht ook altijd dat het niets voor me zou zijn maar niets is minder waar. Ik bedoel maar: reizen jullie eens in 6 dagen naar Istanbul, Mykonos, Kreta, Bodrum en Santorini. Dan ben je kapot. Ik slaap heerlijk en zit opeens in Azië
Ik ben met Costa cruises, een Italiaanse maatschappij en de gemiddelde leeftijd ligt echt ver onder de 70. Er zijn heel veel jonge Italianen en veel gezinnen. Dus nee, het is echt geen bejaardencruise.
@daffodil, dit schip heeft ongeveer 3000 passagiers. Groter hoeft van mij ook niet. Er zijn inmiddels schepen met 8000 mensen aan boord. Dat heeft weinig meer weg van een schip en lijkt meer op een flatgebouw.
Electra63 schreef:Ik denk dat ik het strand zal missen en 'avonds slenteren in een dorpje en dan lekker bij een Griekse taverne eten.
Maar ik ben een luie vakantievierder, ik wil vooral lezen op een strandbedje en lekker eten.
Albertina71 schreef:Ik zou zo'n cruise wel willen proberen. Het lijkt mij wel handig zo'n rondreis waarbij je hotel en hotelkamer met je meereizen
En het slaapt vast heerlijk aan boord
Maar ik vind ze best duur. Heb dat geld er niet voor over.
daantjuhhh schreef:Electra63 schreef:Ik denk dat ik het strand zal missen en 'avonds slenteren in een dorpje en dan lekker bij een Griekse taverne eten.
Maar ik ben een luie vakantievierder, ik wil vooral lezen op een strandbedje en lekker eten.
Dit zijn mijn Griekse vakanties inderdaad.
Ik wil ook echt elk hoekje van z’n dorpje gezien hebben dus ik maak vaak 2 x per dag een wandelingetje. Heerlijk om alles te kunnen zien.
Gianti schreef:Wij zijn vandaag vertrokken van Santorini naar Kefalonia. Geweldige ervaring Santorini en vooral de bizar mooie zonsondergangen! Maar kan ook niet wachten om meer van Kefalonia te zien