Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik ook. Ik was moeier van dat kleine stukje voor zelf duwen dan met een accu leegmaaien achter
. Achter de rest wat nog gedaan moest worden ook weer klaar min een strook en alles rond voor en achter gestrimd waar nodig.
. Ik zie nu wel dat er een mussen gemaakt wordt onder de dakgoot van de schuur

maar het kreng weigert te stoppen met lekken.
Ook de slang van de wasmachine lijkt niet meer waterdicht te zijn. Daar maar even rustig over nadenken.

zo nog even onder de douche springen en ik denk dat ik een film ga kijken vanavond. Of buiten voor genieten van de zonsondergang.

?
maar ook lekker om weer terug te kunnen. Daar ben ik nu ook wel weer aan toe. Maar ivm de kliko kan ik pas vrijdag ochtend weg. karuna schreef:Ja, maar al eerder week/1,5 week hier geweest maar toen continue bezig met meer mensen. Nu is er meer rust geweest, heerlijk, ik voel me echt geestelijk en lichamelijk weer opgefrist.maar ook lekker om weer terug te kunnen. Daar ben ik nu ook wel weer aan toe. Maar ivm de kliko kan ik pas vrijdag ochtend weg.
karuna schreef:Verder huishoudelijke taken, voor de rest grasgemaaid en daar wat gefatsoeneerd waardoor het er ietsje beter uitziet. Maar helaas nog steeds geen waterdichte wasmachine aansluiting, ik heb nu wel de goede tussenstukken eindelijkmaar het kreng weigert te stoppen met lekken.
Ook de slang van de wasmachine lijkt niet meer waterdicht te zijn. Daar maar even rustig over nadenken.
karuna schreef:En uiteraard stilstaan bij dodenherdenking om 2000.![]()
Dat zijn nog eens tijden!
jakkes.
en hoe heb ik dit niet eerder gezien? En waarom heeft de vorige eigenaar dit niet gezien, niet bij de keuring of wat is er fout gegaan
en waar is het dan?
nou dat dus.
Wat geen dakpannen zijn maar metaalplaten met dakpan relief. Achteraf gezien verklaard dat waarom ik er steeds ietwat vreemd naar keek. Het oogde anders dan een dakpan maar ook weer niet. Wel begrijpelijk want dit is een lichtere constructie en de dakbalken kunnen dan blijven zitten. Maar petje af voor hoe het eruit ziet.
Mooi spul wel, mits goed aangebracht dan. En dan is het gedruppel ook logischer, dat kruipt langs de schroeven en gaat dan druppelen. Al mag dat niet gebeuren.
wat als de bedrijven er niet meer zijn en je een garantie claim wil doen.
Help.
.
Slik

Ik heb het telefoonnummer dus dat scheelt al iets. Mochten ze niet reageren dan zat ik te twijfelen tussen idd de notaris of de makelaar. Maar dan is de notaris de eerste stap als het niet gaat lopen. Maar de overdraagbare garantie was voor mij echt een eis. Daken zijn peperdure dingen en een 3 en 4 jaar oud dak zouden gewoon goed moeten zijn.