1. Vliegende Hollander, wachtrij duurde ongeveer een half uurtje maar het was te doen ook met alle mooie bekleding eromheen. En echt superleuk! Het engste moment was wel in het donker dat die achtbaan ineens omhoog gaat.
2. Joris en de draak. Hier wilden we eigenlijk als eerste in maar de wachtrij van vliegende Hollander was toen een kwartier lang. Echt geweldige achtbaan en de stoelen zaten heel lekker

3. Phython, nou ja. Eigenlijk had ik er geen zin in dus gegeten en gewacht op m’n vrienden.
4. Vogelrok. GEWELDIG ZOALS ALTIJD!!! En de wachtrij was best kort.
5. Carnaval festival. Wachtrij duurde immens lang en de rit leek zeer kort. Eigenlijk een beetje onder mijn verwachtingen dus

6. Villa volta. Wachtrij was maar een kwartier dus hup in die handel. Het verhaal was niet zo vond ik maar zo goed geluisterd heb ik ook niet

7. Symbolica. Wachtrij buiten duurde hooguit een kwartier en binnen ging het al vrij vlot. Het was ook rond 5u, dus de tijd dat mensen wilde gaan eten. We hebben de schatten tour gedaan met wat andere kinderen. Waarvan 1 “what the dog doing” zei terwijl we werden weggeblazen door de vlinders.
8. Fata morgana. Wachtrij was nog niet eens 5 minuten maar de tijd tikte en het was echt vijf voor zes. Ook weer leuk zoals altijd en ik werd er minder bang van dan voorgaande jaren.
Eerste week van school is de Efteling meestal wel rustig aangezien veel ouders hun kind dan niet gaan ziekmelden.