_Linn_ schreef:Als ik 'inlog' op de site van BA dan staat dat het check-in now open is, dus dan neem ik aan dat ik wel al in kan checken! Maar helaas doet die het nog steeds niet.... maar ik probeer het gewoon nog een paar keer vanavond. Check liever nu in namelijk, dan hoef dat morgen op schiphol niet meer, scheelt weer tijd.
Wij hadden hetzelfde probleem, gebeld met cheaptickets, maar die kregen het niet opgelost. We hebben uiteindelijk op het vliegveld in moeten checken, kost niet heel veel meer tijd als je toch je koffer gaat inleveren. Wel moest er daar ook nog eerst wat goed gezet worden in het systeem. En je kan nu nog geen stoel reserveren.
We hebben gekozen voor een amerikaanse pre-paid simkaart van 35 dollar (t-mobile). We hebben er vooral profijt van gehad dat we tijdens het reizen hotels konden boeken. We zijn veel onderweg geweest en dan is het gemakkelijk als je zeker weet waar je wilt overnachten, je dan ook pas boekt. Online een goede deal afsluiten en 15 minuten later naar binnen lopen en inchecken.